سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال ۱۶ تنیسور برای کسب عنوان قهرمانی در سیرجان

در روز چهارم مسابقات تنیس آزاد آقایان سطح (B) کشور در سیرجان، امروز ۱۶ تنیسور برای کسب عنوان قهرمانی مقابل هم به میدان می‌روند.

علیرضا درآگاهی، دبیر هیئت تنیس شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مرحله ی ششم مسابقات تنیس آزاد آقایان سطح (B) بدون حضور ۱۶ نفر برتر کشور از ۱۱ اسفند جاری به میزبانی هیئت تنیس شهرستان سیرجان در محل باشگاه داریوش آغاز شده است و تا ۱۷ همین ماه ادامه دارد.

 وی با اعلام اینکه روش مسابقات به صورت انفرادی آزاد است، افزود: ۳۲ تنیسور از استان‌های اصفهان، کرمان، یزد و هرمزگان با مدیریت محمدعلی نژاد عبدالله و سرداوری مهدی قاسمی نژاد و اسپانسری باشگاه داریوش سیرجان در این رقابت ها حضور دارند.

درآگاهی تصریح کرد: از ساعت ۹ امروز سه شنبه ۱۴ اسفند جاری، رقابت‌ها با ۸ دیدار پیگیری می‌شود که بدین ترتیب حمیدرضا زرکش مقابل فارس فروغی، پارسا یزد خواستی با امین شریفی فر، آرین صفاری با علیرضا توکلی، محمدحسین جمالیان با افشین محمدی در زمین شماره یک و رضا حداد با محمدرضا آزادآور، آرمین آزادپور با سجاد حاج قنبری، مسیح هژبری با سعید سلیمانی رنجبر و امید پرشان با سالار هاشمی نژاد در زمین شماره دو به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات تنیس آزاد آقایان سطح (B) کشور در سیرجان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.