سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قانونی باخودروهای عامل ایجاد آلودگی صوتی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین از برخورد با هر گونه آلودگی صوتی توسط رانندگان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید نصر الدین صالحی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین با اشاره به اینکه برهم زدن نظم عمومی و آرامش مردم از طریق ایجاد صدا‌های ناهنجار و بلند از مصادیق نقض حقوق عامه محسوب می‌شود گفت: متاسفانه در سطح شهرستان شاهد مواردی از ایجاد آلودگی صوتی توسط خودرو‌ها و نصب سیستم‌های صوتی نامتعارف هستیم که بعضاً بدون ملاحظه مناسبت‌های مذهبی و حتی در ساعاتی از نیمه شب صورت می‌پذیرد.

 
وی ضمن دعوت از جوانان به رعایت حقوق سایر شهروندان هشدار داد: از این تاریخ و در راستای حفظ حقوق عمومی با اینگونه هنجارشکنی‌ها برخورد شدید صورت گرفته و خودرو‌های متخلفان نیز توقیف و نسبت به جداسازی سیستم‌های صوتی نامتعارف اقدام خواهد شد.
 
دادستان نایین افزود: کلیه یگان‌های انتظامی نیز موظفند از این پس با مشاهده این تخلف نسبت به متوقف نمودن خودرو و برخورد برابر مقررات اقدام نمایند.
 
وی در پایان گفت: همشهریان در صورت مشاهده چنین مواردی، شماره انتظامی (پلاک) خودرو‌های متخلف را به دادستانی یا به شماره ۱۱۰ نیروی انتظامی اعلام نمایند تا پیگیری و برخورد لازم صورت پذیرد. 
 
انتهای پیام/م 
 

برخورد قانونی باخودروهای عامل ایجاد آلودگی صوتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.