سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا سامانه ضد موشکی تاد را در فلسطین اشغالی مستقر کرد

ارتش آمریکا در چارچوب اجرای رزمایش مشترک با نیروی هوایی رژیم صهیونیستی و سنجش توانایی پدافندی نیروهای خود، سامانه تاد را در اراضی اشغالی مستقر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، سخنگوی فرماندهی نیروهای نظامی آمریکا در اروپا از استقرار سامانه موشکی ضد بالستیک «تاد» این کشور در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گفته این سخنگو هدف ارتش آمریکا از استقرار این پدافند هوایی پیشرفته در فلسطین اشغالی، آزمایش توانایی نیروهای ارتش برای استقرار سریع چنین تسلیحاتی در مناطق مختلف جهان است.

این مقام آمریکایی که به نام آن اشاره نشده افزود به دلایل امنیتی نمی‌تواند زمان دقیق استقرار  این پدافند هوایی در فلسطین اشغالی را  اعلام کند.

رونن مانلیس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پدافند هوایی تاد آمریکا به عنوان بخشی از رزمایش مشترک نیروی هوایی آمریکا و اسرائیل در جنوب اراضی اشغالی مستقر خواهد شد. در این رزمایش ۲۰۰ نیروی نظامی آمریکا شرکت می‌کنند. 

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی استقرار  سامانه‌های ضد موشکی آمریکا (THAAD) در فلسطین اشغالی  را «نشانه دیگری از تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل» عنوان کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.