سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلیت وزیر بهداشت در پی سانحه سقوط بالگرد اورژانس

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، درگذشت پنج نفر در سانحه سقوط بالگرد اورژانس چهارمحال و بختیاری را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی، شهادت پنج نفر در سانحه سقوط بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ استان چهار محال و بختیاری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

عروج ملکوتی پنج نفر از عزیزترین خادمان ملت در اثر سانحه سقوط بالگرد و در حین مأموریت امدادی در استان چهارمحال و بختیاری موجب تألم، تأثر و تأسف بسیار گردید.

به عنوان خدمتگزار مردم با اندوهی وصف ناپذیر، پرواز ابدی این سبکبالان عاشق و شهادت این پیش قراولان عرصه خدمت و سلامت را حضور خانواده‌های داغ دار و مصیبت دیده، جمع همکاران پرتلاش اورژانس و فوریت‌های پزشکی سراسر کشور، دلیر مردان هوا نیروز و اعضای خانواده نظام سلامت و مردم عزیز و قدرشناس موطن اسلام، از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوندگار عالم برای این شهدای عزیز راه خدمت، خلد برین و رحمت و غفران واسعه الهی آرزومندم.»

گفتنی است؛ بالگرد اورژانس ۱۱۵ صبح امروز دوشنبه ۱۳ اسفند ۹۷ برای امدادرسانی به بیماری در روستای صعب‌العبور دهدلی شهرستان اردل به پرواز درآمد که بعد از ۱۰ دقیقه، در دامنه کوه حوالی روستای سرتیشنیز شهرستان کیار و ۳۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان سقوط کرد.

پنج سرنشین این بالگرد شامل دو کارشناس فوریت‌های پزشکی و سه نفر از کادر پروازی هوا نیروز ارتش، بر اثر آتش سوزی جان باختند.

انتهای پیام/خ

سقوط بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ چهار محال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.