وی با تاکید بر نوآوری در توسعه نظارتهای الکترونیکی، اظهار داشت: سیستم رهیاب موزعین برای حدود پنج هزار موزع، پیاده سازی سامانه پاسخگویی به شکایات EOP و کاهش مدت زمان پاسخگویی و همچنین اجرا و پیاده سازی سامانه "سخنی با مدیر عامل"؛ در این چارچوب پیاده سازی شده است.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان و برخورد قاطع و بدون اغماض با مفسدان را مهمترین برنامههای در دست اجرا در خصوص سلامت اداری بر شمرد و گفت: اجرای برنامه صیانت از حقوق مردم و تکریم ارباب رجوع، افزایش نظارت مستمر در نقاط مهم و کلیدی عملیات فیزیکی و الکترونیکی، پیشگیری از وقوع بی ترتیبیها و ناهنجاریهای احتمالی را از دیگر برنامهها در این حوزه عنوان کرد.
وی اهمیت توسعه و تقویت سلامت اداری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: توسعه دولت الکترونیک و استفاده از فناوریهای نوین با هدف ایجاد فضای شفاف، روان و قابل نظارت، ارتقا کنترلهای داخلی، حذف نقاط تاریک و مبهم در امور اجرایی با ایجاد سامانههای نظارت الکترونیکی و استقرار سامانهها و بسترهای سیستمی در مراکز اجرایی و ستادی، از جمله مهمترین برنامهها در این زمینه است.
هادوی بهبود معیشت کارکنان شرکت، بازنگری و اصلاح قوانین و مقررات، تحقق شایسته سالاری در نظام اداری شرکت، نظارت، کنترل و ارزیابی مستمر در تمامی فرایندهای شرکت و پیاده سازی BPMS، الگو برداری از کشورهای توسعه یافته، تقویت باورهای دینی و ارزشهای اخلاقی اسلامی و ترغیب استفاده از اپلیکیشنهای ارایه خدمات پستی، را نیز از دیگر راهکارهای بهبود سلامت اداری دانست.
به گفته وی، علاوه بر این، با اصلاح نظام اداری، مقررات زدایی، جلوگیری از فساد استخدامی، افزایش حقوق و مشارکت نظام اداری کارکنان و تقویت فرهنگ سازمانی؛ میتوانیم شاهد ارتقا سلامت اداری در شبکه پستی کشور باشیم.
انتهای پیام/