سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر نفت در بازید از ایران خودرو مطرح کرد؛

ضرورت توسعه خودرو‌های گازسوز با محوریت حمل‌ونقل عمومی

صادق آبادی در بازدید از مرکز تحقیقات ایران خودرو بر ضرورت توسعه خودرو‌های گازسوز با محوریت حمل‌ونقل عمومی تاکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علیرضا صادق‌آبادی معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات ایران خودرو در نشست مشترکی با مدیران و متخصصان این مرکز با اشاره به ضرورت توسعه خودرو‌های گازسوز با محوریت حمل‌ونقل عمومی گفت: باید درباره نبود موفقیت در توسعه سی‌ان‌جی آسیب‌شناسی انجام شود، زیرا سی‌ان‌جی هم ارزان است و هم در دسترس مصرف‌کنندگان قرار دارد.

وی افزود: این سوخت پاک، مزایای فراوانی دارد که شامل حال محیط زیست، مردم و صنعت نفت می‌شود و در صورتی که به عنوان سوخت جایگزین از آن استفاده شود، بی‌تردید در اقتصاد کشور تاثیرگذار است.


بیشتر بخوانید: جزییات طرح سوخت رسانی سیار در تهران/ نحوه عرضه بنزین در هاله ای از ابهام 


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با ارائه پیشنهادی برای ایجاد آسایش و رفاه بیشتر مردم در استفاده از گاز بر ضرورت ساخت مخازن ANG (مخازن سبک وزن گاز طبیعی جذبی) تاکید و اظهار کرد: در خودرو‌هایی که بر پایه ANG طراحی شوند می‌توان با استفاده از گاز طبیعی شهری در پارکینگ منازل، خودرو را شارژ کرد که صرفه‌جویی بالایی در هزینه سوخت دارد و افزون بر آن، رفاه و آسایش مردم را به دنبال خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، در این نشست توافق شد گروه تحقیقات ایران خودرو تا پایان امسال نمونه‌ای از این موتور‌ها را طراحی و ارائه کند.

انتهای پیام/

ضرورت ساخت مخازن ANG (مخازن سبک وزن گاز طبیعی جذبی)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.