سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ هزار و ۳۸ کلاس درس مازندران آماده اسکان مسافران نوروزی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران گفت: ۳ هزار و ۳۸ کلاس درس در استان آماده اسکان مسافران نوروزی است.

مهدی عابدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه  ستاد اسکان مازندران با ۳۸۸ مدرسه آماده پذیرایی از مهمانان نوروز ۹۸ است، گفت: مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروز واقع شده‌اند و به تمامی امکانات مورد نیاز تجهیز شده‌اند.

وی با بیان اینکه شروع طرح اسکان از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ادامه دارد افزود: تعداد ۳۸ پایگاه به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی به فرهنگیان هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران گفت: رزرو کشوری مدارس از ۳ اسفند ۱۳۹۷ آغاز شده و تا ۲۴ اسفند ماه ادامه دارد ، فرهنگیان برای رزرو پلاژ خزرآباد باید از ۱۲ اسفند اقدام کنند.

عابدی با بیان اینکه در طرح ستاد اسکان استان هزار و ۱۴۲ نفر فعالیت دارند، افزود: ۳ هزار و ۳۸ کلاس برای اسکان فرهنگیان در استان مازندران پیش بینی شده که ۳۳۹ کلاس از نوع ویژه، هزار و ۴۶۲ کلاس از نوع الف. و هزار و ۱۸۲ کلاس از نوع «ب» هستند.

وی با بیان اینکه مراکز اسکان در شرایط بحرانی و ضرورت افزایش می‌یابند، گفت: مراکز ویژه دارای امکاناتی اعم از یخچال، تلویزیون، فرش، و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران آمار مجموع اسکان مسافران نوروز سال گذشته را ۴۳۰ هزار نفر روز ذکر کرده و گفت: سایت ثبت نام و رزرو اسکان eskan.medu.ir است که افراد فرهنگی و غیر فرهنگی می‌توانند برای رزرو به آن مراجعه کنند.
وی افزود:نرخ امسال اسکان نسبت به پارسال ۲۰ درصد افزایش دارد و کیفیت خدمات‌دهی امسال ۴۳ درصد افزایش یافت.

انتهای پیام/آ

۳۰۳۸ کلاس برای اسکان فرهنگیان در مازندران

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.