سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام کاویانی راد خبر داد؛

عطر افشانی بیش از ۱۹ هزار گلـزار شـهدا در سراسر کشـور

معاون فرهنگی بنیاد شهید گفت: مراسم عطرافشانی مزار مطهر شهدا در ١٩ هزار گلزار شهید در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک فرآیند بزرگ معرفتی و فرهنگی در سطح تاریخ این مرز و بوم بود و توانست تحول بزرگ فرهنگی را در سطح جامعه و... به منصه ظهور بگذارد.


بیشتر بخوانید؛ گردآوری ۲۱۷ هزار سند شهدا در بنیاد شهید


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: اگر محصول پیشرفت جامعه ما که حداقل برخاسته از یک انقلاب فرهنگی است، خروجی شایسته‌ای نداشته باشد در اقتصاد و سیاست هم نمره قابل قبولی را نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: اوج قله ایثار و ایثارگری که در پرتو انقلاب یا مجاهدت ۸ سال دفاع مقدس شکل گرفت، به برکت خون ٢٣٠ هزار شهید، چند صد هزار جانباز، ده‌ها هزار آزاده و بیش از ۳ میلیون جامعه ایثارگری بود.

کاویانی راد با اشاره به اینکه نباید به این قله ایثار خدشه‌ای وارد شود، تصریح کرد: برای حل مشکلات جامعه نیازمند ترویج مفهوم فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: جای تأسف است که نام بنیاد شهید و امور ایثارگران در فهرست نهاد‌های فرهنگی نیست و در دستگاه‌های خدماتی و معیشتی یا رفاهی گنجانده شده است که امیدواریم این نقیصه رفع شود.

کاویانی راد ادامه داد:  امیدواریم برای مردمی شدن فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های محکم تری از سوی همه به ویژه بنیاد شهید برداشته شود.

وی افزود: مراسم عطرافشانی مزار مطهر شهدا در ١٩ هزار گلزار شهید در سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: باید با استفاده از ابزار نوین و اینفوگرافی، فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

کاویانی راد با اشاره به تجلیل از ۴ نماینده ایثارگر توسط نمایندگان مجلس در خانه ملت گفت: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران از این هفته در پیش خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

مراسم عطرافشانی گلزار شهدا برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.