سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش طنز کاربران به قسمت دوم مستند ایستگاه پایانی دروغ:

#احمد_سوم | چطوری پلنگ صورتی؟!

همزمان با پخش قسمت دوم مستند تلویزیونی ایستگاه پایانی دروغ کاربران فضای مجازی هشتگ #احمد_سوم را داغ کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته قسمت دوم مستند تلویزیونی ایستگاه پایانی دروغ در بخش‌های مختلف خبری  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. این قسمت هم مانند قسمت قبل زوایای جدیدی از فعالیت گروه ضد انقلاب به اصطلاح اپوزیسون را برای مخاطبان آشکار کرد.

 مستند تلویزیونی ایستگاه پایانی دروغ  روایتی متفاوت از پشت پرده فعالیت‌های روح الله زم معروف به نیما  زم، مدیر کانال ضد انقلاب آمدنیوز بود. پخش این مستند در تلویزیون با واکنش گسترده‌ای از طرف مخاطبان و کاربران فضای مجازی روبه رو شد. ادعاهای دروغ و غیرقابل باور زم در این مستند حالا دستاویزی شده است تا کاربران فضای مجازی صحبت‌های او را دستمایه طنز قرار دهند. در قسمتی از این مستند که شب گذشته پخش شد مشخص شد که تیم فوتوشاپ‌کار آمدنیوز که چند نامه اداری را در اختیار داشته است به واسطه خطای دید و قلم‌خوردگی واحد سوم را احمد سوم می‌خواند و براساس همین اشتباه احمد سوم را یکی از اعضای حفاظتی قوه قضاییه معرفی می‌کند. این اشتباه تاجایی پیش می‌رود که پای احمد سوم به تلویزیون صدای آمریکا هم باز می‌شود. همین اشتباه حالا درگاهی را فراهم کرده است تا کاربران با هشتگ #احمد_سوم  نیما زم را مورد تمسخر قرار دهند. در ادامه نمونه‌ای از پست‌های کاربران را می‌توانید ببینید.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۰۹:۲۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
خدایا شکرت که دشمنان مارو نادون آفریدی
سعید فروزان
۰۴:۴۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
ایکاش عالیترین نشان بی غیرتی راهم به روحی زم میدادند
سلمان غفاري
۰۴:۲۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
دم بچه هاي وزارت اطلاعات و سربازان گمنام خيلي خيلي گرم
محمد
۰۹:۲۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
بله،آفرین بر تو!
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
حالا میفهمم ک چرا آقا میگفت دشمنای کشور نادان هستن
نادان های زنجیری
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
برای سلامتی خودمون یه صلوات بفرستین
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
نادان سوم خیلی جا خورده
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
با این هوش سر شارش چطوری خوب وبد رو تشخیص میده وبه جای مردم ایران حرف می زنه؟؟!!!!
ایرانی مسلمان
۲۰:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
اگر گیج نبود نوکر نمی شد فکر کردید تو اینا آدم عاقل هم پیدامیشه
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خداراشکر حال دشمنا را گرفتیم
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
یاد فیلم چارچنگولی افتادم
که میگه احمدم احمد
علی
۱۵:۳۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
چطوری بخشدار آینده میو میو
خطابخش
۱۵:۲۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
بسیاار عاالی درجه یک تبریک ب بردران گمنام امام زمان
حامد
۱۵:۱۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
سزای این خائن ها فقط اعدام
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
ننگ بر زم خائن
خوشحال
۱۴:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
دم روز عید. دلمون شاد شد.
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
چهره یزم چقدر وحشتناکه والا
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
زم بمیر خائن
اعتمادی
۱۴:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
چطوری میووومیوو زم
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
چقدر ازش متنفررررم
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
از قدرت نفوذ اطلاعات کشورمان به خلوتگاههای وطن فروش های آنور آبی کیف کردم
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
زم ننگ بر تو
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
چطوری مثقال پهلوی
اکبری
۱۳:۳۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
چطوری نادان زم تاچند روزقبل گربه بودی از این به بعد یاید موش بشی
سید رضا
۱۳:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خداوند ؛ دشمنان ما را ، از احمق ها آفریده و نوکران آنها را ، از خائن ها !!!
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
اره ایندفه با اسکورت نمی برنت یه طور می برنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خائن و خبیث زم
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
لعنت بر دشمنان اسلام
بروسلی
۱۳:۱۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
بسیار مستند جذابی بود
واقعا دست تمام کسانی که این مستند رو ساختن و ابهت سیستم اطلاعاتی ایران رو نشون دادند و اونهایی که تولیدش کردن و پخش کردن و الان هم در حال پخش هستند واقعا درد نکنه دست مریزاد
یه نکته برام جالبه با این گزارش خبری الان تمام این افراد دارن اون ور نابود میشن )
از همه بدتر نیروهای اطلاعاتی فرانسه و اسرائیل و آمریکاست که اخیرا تازه فهمیدند نیروی اطلاعاتی ایران رو خیلی دست کم گرفتند تازه تونستند چند تا جاسوس بگیرند کلا دو تا :)
اون تکه کلام آخر فیلم رو خیلی حال کردیم در سازمان اطلاعات ایران بحدی به حماقت این افراد مطمئن شده است و این را یک سرگرمی برای خودش قرار داده.
اما نکات کلیدی زیادی این مجموعه داشت و البته یک هشدا به هموطنان عزیزی که ندانسته در دام این شیادان وطن فروش افتادند جوگیر شدن تخریب کردند آسیب رساندند و همراه افرادی شدند که نه تنها دلسوز آنها نبودند بلکه در فیلم به عینه گفته شد که اگر قرار بود حمله ای صورت پذیرد کمترین حالت یک تا 2 میلیون پیش بینی شده است کشته شوند و این فقط پیش بینی اولیه است یعنی احتمال کشته شدن هموطنان ما را به شدت بالا می برد.
این نشان می دهد مردم و بخصوص خانواده ها باید به فرزندان و نوجوانان و جوانان کشورمان بفهمانیم دشمن دوست ما نیست بلکه دشمن دشمن است و هیچ نیتی جز کشتار تو ندارد برایش مهم نیست تو چه کسی هستی منابع و منافعش مهم است امیدواریم هموطنان عزیزی که شور و جو و درگیری و امثال آنرا را حضور پیدا می کنند فیلم می گیرند از مسیر قانون خارج می شوند نخواهند جزو خائنین به وطن باشند و به هموطنان و خودشان خیانت کنند زیرا قطعا نظر مردم سختر از اشد مجازات های فعلی برای آنها خواهد بود.
این دو قسمت نشان داد اگر همه ما پشت به پشت هم و با دقت حواسمان باشد حتی همین حوادث تروریستی در غرب یا شرق کشور به راحتی با هوشیاری مردم و به سرعت اطلاع رسانی به نیروهای امنیتی قابل دفع و جلوگیری است .
این مستند نشان داد #وظیفه_شهروندی ما ایرانیان در هر جای دنیا اینست که اولا سالم زندگی کنیم دوم وطن فروش نباشیم سوم آبروی کشور را دستمایه منافع شخصی نکنیم تا منفور کشور خودمان و جهان نشویم چهارم دروغ نگوییم و از شایعات استفاده نکنیم پنجم به کشورمان و داشته هایمان افتخار کنیم و برای بهتر شدن کشورمان به خودمان نگاه کنیم نه دست غربی ها و خارجی ها ششم نظارت مردمی را بر مسئولان بیشتر کنیم تا آنهایی که به وظایف خود عمل نمی کنند در مسیر درست قرار بگیرند یا اگر مایل نیستند از صحنه مدیریت کشور خارج شوند هفتم از قهرمان بازی خودداری کنیم و کار را به اهلش بسپاریم و از اطلاع رسانی به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور نترسیم و به این فکر کنیم شاید این اطلاعات جان کشور را نجات دهد هشتم بفهمیم که یک کشور پیشرفته از معجزه و یک شب بخوابی فردا بلند شی پیشرفت نمی کند مغزها فکر می کنند و دستها می نویسند و میسازند و پاها در این راه پر پیچ و خم لحظه ای کم نمی آورند و فراموش نکنیم کار تیمی و همکاری یعنی پیشرفت سریعتر و بیشتر. از پیشرفت همدیگر خوشحال باشیم و تشویق کنیم و از حسادت و کینه و نفرت و حماقت در اینکه چرا دیگری از من بالاتر است خودداری کنیم ما نمونه های زیادی داریم که سالها گروه بوده اند و در کنا رهم درخشیده اند از تجریبات آنها درس بگیریم منفی بافی نکنیم با مشکلات مانند شکلات برخورد کنیم و راه حل های خودمان برای برون رفت از مشکلات را در اختیار همگان قرار دهیم از تولید به خدمات مهاجرت نکنیم ما باید توامان از تولید بیشتر و د رکنارش خدمات استفاده کنیم . ایجاد بیشماری مغازه در شهرهای کوچک وقتی تولید در کار نباشد قطعا جز خاک خوردن و هزینه های سنگین چیزی نخواهد داشت و در آخر در انتخاب مسئولان که ما نقش داریم درست فکر کنیم سوابق را درست بررسی کنیم اگر خطایی دیدیم چشم پوشی نکنیم و آنرا به نهادهای مسئول اطلاع رسانی کنیم تا مشکلاتی که امروزه به مفاسد اقتصادی مشهور شده اند را دیگر شاهد نباشیم این شیوه دشمنان کشور است که منفعت شخصی و گروهی و ضد ملی را به منافع ملی ترجیح می دهند پس باید تاوان این خیانت ها را بدهند ولی اگر افراد مطلع زودتر گزارش و اطلاع رسانی کرده بودند قطعا این افراد زودتر در چنگال عدالت گرفتار می شدند.
با امید دستگیری و بازگشت افراد خائن به وطن به کشور برای محاکمات سنگین و غیر قابل اغماض و ترحم تا درس عبرتی برای حال و آینده باشد
یا علی مدد
bm
۱۳:۱۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
اینها یه گروه کلاه بردارن که دارن از این راه پول جمع می‌کنن .. این نادان را گذاشتن جلوی دوربین..
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
جایی که میکه ما.. گیجه بودیم و موقعیت خودش رو در اینده کشور دقیق نمیدونسته و میخواسته زیردست پهلوی باشه تا اینکه یک رمال بهش میگه خودت شاه میشی جالبه و به گفته زم از اونجا به بعد کسی فرح رو... هم حساب نمیکرده
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
پلنگ صورتی صورتی پوش شده .ننگ بر وطن فروش
شهرام
۱۲:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
پیرهن صورتی دل منو بردی ((:
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
ضایع شده
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
فکر نکنم از اول تاریخ بشریت تابحال کسی اینجور ضایع شده باشه
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خیلی گیجه این یارو