سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجتمع بزرگ تجاری در قوچان طعمه آتش شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قوچان گفت:آتش سوزی در یکی از مجتمع‌های تجاری قوچان به هشت واحد صنفی در این مجتمع آسیب جدی رساند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسنعلی، ولی زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر قوچان گفت: با تماس‌های مردمی به سامانه ۱۲۵ وقوع آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون بلافاصله دو خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش سوزی ابتدا از یک مغازه لوازم آرایشی آغاز شده بود و از اظهارات مردمی چنین بر می‌آمد که پرتاب ترقه چند جوان به داخل مغازه منجر به آتش سوزی شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قوچان ادامه داد: متاسفانه صاحب این واحد صنفی در ابتدای آتش سوزی خود تلاش کرده که آتش را خاموش کند که با توجه به وجود مواد آتش زا در این مغازه، حریق بیشتر شده است.

ولی زاده تصریح کرد: با توجه به مجاورت یک مؤسسه مالی با مجتمع تجاری آتش گرفته، ماموران با خنک نگه داشتن این ساختمان اجازه سرایت آتش به آنجا را ندادند.

وی با بیان اینکه ۲۰ نیروی آتش نشان حاضر در صحنه سرانجام در ساعت ۱۲ دیشب به طور کامل حریق را مهار و محل را تحویل ماموران نیروی انتظامی دادند افزود: در این حادثه خوشبختانه به کسی آسیب نرسید، اما خسارت مالی به چندین واحد صنفی مجتمع وارد شد.

قوچان که در ۱۳۷ کیلومتری مشهد واقع شده ۱۸۰ هزار جمعیت دارد که ۱۰۲ هزار نفر آن در شهر قوچان ساکن هستند.

انتهای پیام//م. ن
 

آتش سوزی یک مجتمع تجاری در قوچان

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.