سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۶ تن شکر احتکار شده در "صحنه"

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۶ هزار و ۵۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان صحنه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع پلیس صحنه مبنی بر احتکار مقدار زیادی شکر در یکی از انبار‌های شهرک صنعتی شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی صحنه با انجام کار‌های اطلاعاتی و شگرد‌های پلیسی، انبار محل احتکار کالا را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

مرزبانی تصریح کرد: در بازرسی از این انبار که قاضی تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت میز حضور داشتند، ۱۶ تن و ۵۵۰ کیلوگرم شکر احتکار شده کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان، ارزش شکر‌های احتکار شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به پلمپ انبار محل احتکار از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

مرزبانی در پایان برخورد با پدیده‌های احتکار و قاچاق کالا را از مهمترین برنامه‌هایی عنوان کرد که توسط پلیس کرمانشاه با جدیت دنبال شد .

 

 

انتهای پیام/د

احتکار مقدار زیادی شکر در یکی از انبار‌های شهرک صنعتی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.