سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۶ منطقه ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: مراسم معنوی اعتکاف در ۶ منطقه این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام حسین گروسی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر به ماه مبارک رجب اشاره کرد و افزود: مراسم معنوی اعتکاف همزمان با ایام‌البیض در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

وی به استقبال جوانان ملایری در سال‌های گذشته از این مراسم معنوی اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌شود ۵۰۰ نفر در این مراسم معنوی شرکت کنند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر ادامه داد: ثبت نام اعتکاف از ۱۰ اسفندماه در ملایر آغاز شده و تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.

گروسی با بیان اینکه ، اداره تبلیغات اسلامی شهر ملایر ،حوزه علمیه خواهرانو مسجد جامع ملایر در روز‌های برگزاری نماز جمعه  برای نام نویسی این مراسم معنوی  در نظر گرفته شده است  ابراز داشت:  مبلغ در نظر گرفته شده برای حضور در این مراسم هنوز اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه برای مراسم معنوی اعتکاف در حال حاضر ۶ نقطه در سطح شهرستان در نظر گرفته شده گفت: در شهر ملایر مسجد جامع برای اعتکاف خواهران و مسجد مطهری برای اعتکاف برادران و در ۴ روستای توجغاز، نمازگاه، جوکار و اسلام شهر آقگل مساجد اعتکاف پیش‌بینی شده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در پایان ادامه داد: مراسم معنوی اعتکاف امسال از ۱۳  تا ۱۵ ماه رجب همزمان با روز‌های ۲۹ اسفندماه سال جاری و اول و دوم فروردین ماه سال جدید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

مراسم معنوی اعتکاف در ۶ نقطه ملایر برگزار می‌شود

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.