سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هند در حمله به پاکستان از بمب‌های هدایت شونده صهیونیستی استفاده کرده است

نیروی هوایی هند در عملیات اخیر خود علیه جیش محمد واقع در بالاکوت در پاکستان از بمب‌های هدایت شونده رژیم صهیونیستی استفاده کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیروی هوایی هند در عملیات اخیر خود علیه جیش محمد واقع در بالاکوت در پاکستان از بمب‌های هدایت شونده رژیم صهیونیستی استفاده کرده است.

آرون جیت لی وزیر دفاع هند گفته بود که دهلی نو جزئیات حمله ارتش این کشور علیه پایگاه‌های شبه نظامیان در بخش کشمیر تحت کنترل پاکستان را اعلام نخواهد کرد.

به گفته منبعی نظامی، حملات روز ۲۶ فوریه در خاک پاکستان با بمب‌های اسپایس-۲۰۰۰ ساخت اسرائیل صورت گرفته است، گفته میشود درصد خطای این بمب‌ها کمتر از ۳ متر است.

اسپوتنیک در ادامه گزارش داد، درحالیکه تخمین تعداد تلفات حملات اخیر هند دشوار است، اما این منبع نظامی می‌گوید که این بمب‌ها سقف ساختمان‌های هدف گرفته شده را شکافته و با نفوذ به داخل اهداف مورد نظر همه شبه نظامیانی که در آنجا بودند را کشته است.

وی مدعی شده است که خلبان‌های حاضر در این عملیات‌ها به رادار‌های پیشرفته با وضوح بالا مجهز و قادر بودند اهداف را به صورت دو بعدی و ۳ بعدی ببینند تا دقت حملات آن‌ها در بهترین سطح ممکن باشد.

با این حال مقامات پاکستانی هرگونه تلفات را در این حملات رد کرده و گفته بودند که هند مناطق خالی از سکنه را بمباران کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.