سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش تکواندوکاران کرمانشاهی در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه از فتخار‌آفرینی نوجوانان تکواندو‌کار کرمانشاهی در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی-کیش خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهدی همتی رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه  اظهار داشت: نوجوانان استان کرمانشاه در سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در سطح G۲ که در جزیره کیش برگزار شد، برای نخستین‌بار در تاریخ تکواندو استان، در این سطح صاحب مدال شدند.

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه با اشاره به اسامی مدال‌آوران، بیان کرد: «کسری درپرش» و «امیرمصطفی رضایی» صاحب مدال برنز و «امیرحسین امجدیان» صاحب مدال نقره شد و این مساله نشان از آینده روشن این رشته در استان دارد.

همتی افزود: موفقیت تکواندو‌کاران نوجوان استان در یکی از مسابقات معتبر سال جاری میلادی در حالی رقم خورد که در این مسابقات «وحید ناصری» در قسمت آقایان و «لیلا خزائی» در قسمت بانوان از استان کرمانشاه در کادر فنی حضور داشتند، این مساله نیز یک امتیاز بسیار مهم برای استان کرمانشاه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به قوانین جدید فدراسیون جهانی تکواندو برای حضور در مسابقات جهانی که هگوپوشان را ملزم به کسب امتیاز کافی از مسابقات مختلف که دارای رنکینگ جهانی هستند می‌کند، سطح این مسابقات با حضور کشور‌های مدعی دنیای تکواندو بسیار بالا بود.

همتی با اشاره به درخشش مهدی بهرامی‌آذر درمسابقات پاراتکواندو و همچنین استعداد بانوان نوجوان استان و آمادگی آن‌ها در مسابقات جهانی که در سطح G۳ برگزار می‌شود، بیان کرد: با درخشش بهرامی‌آذر در پاراتکواندو و نوجوانان دختر در مسابقات جام فجر که دارای اعتبار جهانی است، در آینده شاهد خبر‌های خوبی از تکواندو استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ز

 

درخشش مهدی بهرامی‌آذر درمسابقات پاراتکواندو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.