سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره بچه های انقلاب» به ایستگاه آخر رسید

اختتامیه «جشنواره بچه های انقلاب» به مناسبت گرامیداشت میلاد خجسته حضرت زهرا سلام الله علیها، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر روز با حضور حجت الاسلام و المسلین استاد راستگو در سالن حکمت باغ غدیر اصفهان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام  روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ، در این مراسم چهره های جدید مربیگری کودک و نوجوان معرفی و از برترین های جشنواره تقدیر شد.

حدود 180 مربی کودک و نوجوان در جشنواره ثبت نام کرده بودند که بعد از شرکت در کارگاه های آموزشی توجیهی با هدف کیفیت بخشی به برنامه های تولیدی ، طرح درس خود را با موضوع انقلاب اسلامی ، دستاوردها و پیوند آن با ایمان و باورهای دینی متناسب برای یکی از مقاطع مختلف تحصیلی آماده و در مکان های هدف برگزار کردند.

در مرحله بعد، مربیان برای شرکت در جشنواره بچه های انقلاب از بهترین اجرای خود صوت و یا فیلم تهیه و برای داوری به دبیرخانه فرستادند که از بین آنها 7  نفر به عنوان برترین ها معرفی شدند .

نتایج هیأت داوران نخستین جشنواره بچه های انقلاب به این شرح است:

نفر دوم: خانم رقیه محمدی

نفر سوم: خانم الهام کیانی

شایسته تقدیر: حجت الاسلام مهدی باقری

شایسته تقدیر: خانم زینب پورعطار

شایسته تقدیر: خانم سمیه نوری

شایسته تقدیر: خانم الهام مهرانی

شایسته تقدیر: مرضیه علیزاده

با وجود کوشش شرکت کنندگان در ارائه آثار کیفی و محتوایی ، هیأت داوران از میان 40 اثر رسیده ، بر پایه شاخص های ارزیابی جشنواره ، اثری را حائز رتبه اول ندانست.

انتهای پیام/م

«جشنواره بچه های انقلاب» در اصفهان به کار خود پایان داد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.