سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشت ۳۰۰هزار گلدان گل در شهر بجنورد

شهردار بجنورد گفت: به مناسبت استقبال از نوروز ۹۸، ۳۰۰ هزار گلدان گل در سطح فضای سبز شهر بجنورد کاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، روح الله براتیان شهردار بجنورد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی و استقبال از بهار گفت: به مناسبت فرا رسیدن نوروز۹۸ از ۱۵ اسفندماه حدود ۳۰۰ هزار گلدان گل در سطح فضای سبز شهر بجنورد کاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون فضای سبز شهر بجنورد اعم از درختان، شمشاد ها، بازپیرایی و حرس شده است، گفت: رنگ آمیزی جداول، خط کشی معابر، ترمیم و بهسازی تابلو‌های راهنمایی و رانندگی و پاکسازی و بهسازی معابر حاشیه شهر بجنورد توسط خدمات شهری شهرداری در حال انجام است.

براتیان گفت: امسال پارک شهر بجنورد برای تحویل سال نو به عنوان مرکز تجمع المان‌های نوروزی برنامه ریزی شده تا مردم و هنرمندان بتوانند در ایام نوروز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تعمیرات معابر سطح شهر بجنورد حدود یک هفته گذشته شروع شده است، افزود: هم اکنون معابر خیابان‌های طالقانی، امیریه، شهیدبهشتی، شریعتی و امام خمینی که بیشترین تردد‌ها در خرید نوروزی را دارند رفع عیب موزاییک‌ها انجام می‌شود.

شهردار بجنورد همچنین گفت: لکه گیری خیابان‌ها توسط دو اکیپ در منطقه یک و دو شهرداری بجنورد تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی گفت: جشن درختکاری ۱۵ اسفندماه با حضور مردم و مسئولان استانی در پارک دوبرار به صورت نمادین کاشت درخت خواهیم داشت.

براتیان در ادامه بیان کرد: شهرتکانی در ۲۳ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در شهر بجنورد و کارناوال گل روز ۲۶ اسفند ماه را از برنامه‌های استقبال از سال نو در بجنورد اعلام کرد.

وی گفت: برای ساخت استخر روباز بانوان در محل بش قارداش بجنورد مبلغ ۵۷۰ میلیون تومان هزینه شده است و این پروژه بعد از عید نوروز به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار بجنورد با اشاره به اینکه امنیت استخر روباز بانوان در بجنورد از امنیت پادگان نیز بیشتر است، افزود: تمام مسائل امنیتی این پروژه لحاظ شده است بطوریکه راه منتفی به این پروژه فقط یک راه ورودی است و در دامنه کوهی که این پروژه بر روی آن ساخته شده است خندق حفر شده و بعد از خندق، فنس کشی و بعد از آن دیوار کشیده شده است.

وی اظهار کرد: وظیفه شهرداری اجرای پروژه است که این نهاد آن پروژه را اجرایی و به انتها رسانده است و دستگاه‌های تامین کننده امنیت، امنیت آنجا را برقرار خواهند کرد.

براتیان در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا قصد شرکت در انتخابات نمایندگان مجلس را دارید؟ گفت: بنده رسما اعلام می‌کنم که در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهم کرد و تاکنون در هیچ انتخاباتی نیز شرکت نکرده ام.

وی در ادامه در خصوص اختصاص قیر به استان گفت: هنوز یک لیتر قیر به شهرداری اختصاص نیافته است.

انتهای پیام / ب.

خدمات شهرداری بجنورد برای استقبال از بهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.