سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد؛

کسی که برای محرومین فعالیت می‌کند ازعزت الهی برخوردار می‌شود/کاری که باصبر وشکیبایی وفکر همراه باشدسبب عاقبت به خیری می‌شود

آیت الله علوی گرگانی گفت:رئیس کمیته امداد انسان دلسوز و به فکر محرومین است و این موضوع بسیار خوبی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد احسان و نیکوکاری استان،گفت: برخی از وظایف در کمیته امداد وجود دارد که باید انجام داد، ولی در کنار آن برخی از اقدامات است که اضافه بر فعالیت‌های دیگر است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه کسی که برای محرومین فعالیت می‌کند از عزت الهی برخوردار می‌شود، عنوان کرد: رئیس کمیته امداد انسان دلسوز و به فکر محرومین است و این موضوع بسیار خوبی است.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت کار برای رضای الهی اضافه کرد: گاهی برخی از موضوعات را خدا به انسان می‌دهد و باید قدر آن را بدانیم و به خوبی آن را انجام دهیم.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: اگر کسی به نیازمندان کمک کند خداوند به وی عزت می‌دهد و تحسین می‌کند، افرادی که در کمیته امداد مشغول فعالیت هستند از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به محرومین دریغ نکنند تا در آینده نه چندان دور نظاره گر فعالیت‌های مناسب کمیته امداد باشیم.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: افرادی که در کمیته امداد زحمت می‌کشند انسان‌های شایسته و توانمندی هستند و با روحیه بسیار خوبی که دارند در حال خدمت رسانی به نیازمندان هستند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم یادآورشد: هرکاری که با صبر و شکیبایی و فکر همراه باشد سبب عاقبت به خیری انسان می‌شود.

انتهای پیام/ ح

کمک به محرومین و نیازمندان عزت الهی به‌همراه دارد‌

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.