سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ؛

جوانان را با فرهنگ قرآنی بیشتر آشنا کنیم

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اهمیت آموزش قرآن کریم به ورزشکاران بسیار مهم است و خانواده‌ها باید هرچه بیشتر در راستای تحقق این امر مربیان را کمک کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمد حسین زاده معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه   در همایش بزرگ نماز ویژه خانواده ورزش و جوانان کرمانشاه که  در محل سالن آمفی تئاتر این اداره برگزار شد با بیان اینکه این  محفل نورانی با هدف توسعه فرهنگ قرآنی برپا شد گفت: اهمیت آموزش قرآن کریم به ورزشکاران بسیار مهم است و خانواده‌ها باید هرچه بیشتر در راستای تحقق این امر مربیان را کمک کنند.

حسین زاده افزود: اخلاق، رفتار و روحیات ورزشکاران باید بر اساس رهنمود‌های قرآنی شکل گیرد تا بتوانند با قرآن کریم انس برقرار کنند.

وی افزود: ورزشکاری که ملاک اخلاق و رفتار خود را بر مبنای سخنان خداوند قرار دهد می تواند در جامعه به عنوان الگوی سایر جوانان قرار گیرد.

حسین زاده گفت: باید جوانان را با کتاب مقدس قرآن کریم بیشتر آشنا کنیم و با سخنان زیبا و بیانی دل انگیز پیوند بین جوانان و قرآن با عظمت را بیش از پیش برقرار سازیم.

وی ادامه داد: نماز و قرآن صراط مستقیمی است که هرکس از آن بهره مند شود در زندگی و جامعه می تواند خود را در مقابل آسیب ها مصون بدارد.

در پایان از از نفرات برتر مسابقات کتابخوانی،  خادمین نماز و تجلیل از فرزندان نومکلف کارکنان اداره تجلیل بعمل آمد. 

انتهای  پیام/ز

 

همایش بزرگ نماز ویژه خانواده ورزش و جوانان کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.