سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف خودروی سرقتی میلیاردی در ساری

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری از شناسایی و کشف خودرو سرقتی به ارزش ۷ میلیارد ریال و دستگیری سارق سابقه دار در ساری خبر داد.

سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرماندهی انتظامی شهرستان ساری، در گفتگو  با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی اعلام خبر انتقال خودرو سرقتی بنز الگانس از استان تهران و تردد آن در شهرستان ساری تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار ماموران آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان ساری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و توقیف خودروی سرقتی و دستگیری سارق در محور ساری - قائمشهر شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه متهم که دارای سابقه سرقت خودرو نیز بوده است، در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت خودرو مذکور از شهر تهران اعتراف کرد، ارزش خودروی کشف شده را بالغ بر ۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

سرهنگ صفر پور ضمن هشدار به صاحبان وسایل نقلیه از آن‌ها خواست اتومبیل خود را به تجهیزات ایمنی همچون دزدگیر، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند.

انتهای پیام/ک


بنز سرقتی زمینگیر شد

برچسب ها: پلیس آگاهی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.