سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهمنامه میان معاونت صنایع دستی و مرکز پرورش استعداد‌های درخشان

تفاهمنامه برنامه ریزی و برگزاری کارسوق‌های استانی و کشوری صنایع دستی و هنر‌های سنتی ویژه مدارس استعداد‌های درخشان امضا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حاضر در ساختمان کوشک، تفاهمنامه برنامه‌ریزی و برگزاری کارسوق‌های استانی و کشوری صنایع دستی و هنر‌های سنتی ویژه مدارس استعداد‌های درخشان میان معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی و مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان امضا شد.

براساس این تفاهمنامه مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان متعهد می‌شود که صنایع دستی و هنر‌های سنتی کشور را از طریق پوستر، وبگاه و یا هر نوع محیط مجازی اطلاع رسانی و معرفی کند. این مرکز متعهد می‌شود که تمهیدات لازم را برای اجرای کارگاه‌های آموزشی صنایع دستی فراهم کند و دوره‌های آموزشی ارائه شده از طرف معاونت صنایع دستی استان‌ها را برگزار کند.

همکاری در ایجاد نمایشگاه و کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی و هنر‌های سنتی در مدارس مجری و همکاری، نظارت و تهیه گزارش انجام و پایان کار تعهد‌های دیگر مرکز پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان در قالب تفاهمنامه این مرکز با معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی است.

معاونت صنایع دستی و هنر‌های سنتی سازمان میراث فرهنگی نیز در قالب این تفاهمنامه متعهد می‌شود که رشته‌های صنایع دستی کشور و بومی استان‌ها را به همراه محتوا و جزوات آموزشی مربوطه معرفی کند. این معاونت تعهد می‌دهد که در برنامه‌ریزی و نظارت علمی و محتوایی مستمر بر فرآیند برگزاری کارسوق‌ها و طراحی محتوای آموزشی مرتبط همکاری کند.

تامین و معرفی اساتید و کارشناسان مجرب برای تدریس در کارگاه‌های کارسوق صنایع دستی به تفکیک رشته‌های مورد درخواست، فراهم کردن تمهیدات لازم برای اجرای کارگاه‌های آموزشی صنایع دستی، معرفی دانش آموزان علاقمند به مراکز آموزش صنایع دستی استان‌ها برای بهره برداری از آموزش‌های کوتاه مدت طبق ضوابط معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، کمک به اجرای پروژه‌های دانش آموزان و ارائه مشاوره‌های تخصصی مورد نیاز با حصول نتیجه و اقدامات نهایی به دانش آموزان علاقمند و مستعد بعد از اتمام دوره‌های آموزشی کارسوق صنایع دستی از تعهدات دیگر معاونت صنایع دستی در قالب تفاهمنامه امضا شده به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.