سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

روایت برزخی انسان‌ها در «اشتباهی»

حسین ترک جوش کارگردان گفت: نمایش «اشتباهی»  قصه دو آدم را روایت می‌کند که وارد دنیای اغما یا همان برزخ شده اند که این فضا موقعیتی طنز را برای نمایش ایجاد می‌کند.

حسین ترک جوش کارگردان نمایش «اشتباهی» در خصوص این نمایش در گفت و گو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:  نمایش «اشتباهی» به قلم حمید شریف زاده است. این نمایش یک نمایش کمدی انسانی است که مسائل مطرح شده در آن بسیار در جامعه دیده می شود.

وی افزود: این نمایش کمدی سیاسی در لفافه  حرف دل بسیاری از مردم را می زند که به مخاطبان پیشنهاد می کنم به تماشای این کار بنشینند.

ترک جوش درخصوص قصه نمایش گفت: نمایش « اشتباهی»  قصه دو آدم را روایت می کند که وارد دنیای اغما یا همان برزخ شده اند که این فضا موقعیتی طنز را برای نمایش ایجاد می کند.

وی ادامه داد: ما یک گروه جامع داریم که حدود ۳سالی است با هم کار می کنیم  ولی به عنوان کارگردان , بازیگران خود را بر اساس کاراکترهای مدنظر انتخاب می کنم طوری که بسیار به شخصیت های نمایشی نزدیک باشند.

کارگردان نمایش «اشتباهی» در خصوص همکاری خود با حمید شریف زاده بیان کرد: حمید شریف زاده علاوه بر اینکه بازیگری توانا است , قلم بسیار خوب و متن گیرایی دارد؛ نمی دانم این از حس و حال  یا علم او سرچشمه گرفته است. نمایش « پنجره در پنجره » اولین همکاری من با حمید شریف زاده  بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و امیدوارم دومین همکاری ما نیز مورد استقبال تماشاگران واقع شود.

ترک جوش با اشاره به سخت گیری خود در تمرین های نمایش گفت: محمد کنگرانی و محمد نوروزی از پنج ماه پیش تمرین های نمایش را آغاز کرده اند. ما برای یک کار بسیار تمرین می کنیم , زیرا عقیده دارم که کار من باید به پختگی برسد و همین موضوع سبب می شود که تمرین های ما به یک سال نیز برسد.

وی افزود: زهرا اویسی و سعید نقی لو از یک ماه پیش تمرین های خود را آغاز کرده اند و قرار است نمایش « اشتباهی» را سال آینده در ماه اردیبهشت و خرداد بر روی صحنه ببریم.

ترک جوش درخصوص کارهای آتی خود گفت:  در حال حاضر مشغول  ساخت فیلم کوتاهی به نام « جابه جایی» هستم که هفته آینده کلید خواهد خورد . نویسنده این اثر، مرضیه گل محمدی است که ندا مقصودی و سعید نقی لو در آن بازی می کنند . دیگر عوامل این فیلم ؛ محمود عطشانی مدیر فیلمبرداری , سعید دلاوری مدیر تولید , ماریا زینالی طراح گریم و فاطمه دهشیری عکاس  هستند.

گفتنی است امیر اردلان ترک جوش تهیه کننده , حمید شریف زاده نویسنده , زهرا اویسی , محمدنوروزی , محمدکنگرانی و سعید نقی لو بازیگران و  ملیحه صفرزاده برنامه ریز , مریم صالحی دستیار, عسل خاکمردان منشی صحنه , سعیدبایگان طراح صحنه و فاطمه دهشیری عکاس نمایش « اشتباهی » هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.