سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

قرارگاه نوروزی ترافیکی ناجا از ۲۵ اسفند راه اندازی می‌شود

فرمانده ناجا گفت: ناجا مانند سنوات گذشته قرارگاه نوروزی ترافیکی را از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین ۹۸ راه اندازی و به مردم خدمات رسانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار اشتری فرمانده ناجا در حاشیه چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور ناجا و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناجا مانند سنوات گذشته قرارگاه نوروزی ترافیکی را از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین ۹۸ راه اندازی و به مردم خدمات رسانی می‌کند.


بیشتر بخوانید؛  واکنش سردار اشتری به تذکر مامور ناجا به فرهاد مجیدی


فرمانده ناجا گفت: پلیس راهور آمادگی خود را با این همایش مضاعف کرده است و رانندگان نیز در نوروز به تذکرات همکاران بنده توجه کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد تصادفات به دلیل سبقت و خواب آلودگی و عدم رعایت مقررات در حین رانندگی بوده است، گفت: ما سهم همه دستگاه‌ها را در کاهش تصادفات اعلام‌کرده ایم و اگر مشکل نقاط حادثه خیز حل شود کشته‌ها به شدت کاهش می‌یابد.

فرمانده ناجا بیان کرد: ارتقاء پلیس سامانه‌ها و تجهیزات و فناوری‌های روز را برای سرعت بخشی و دقت بیشتر در خدمت‌رسانی به مردم مؤثر می‌دانیم و ۵ تا ۸ دستگاه در ایام نوروز زیرمجموعه قرارگاه نوروزی فرماندهی ناجا خواهند بود.

سردار اشتری تصریح کرد: بیشتر همکاران ما در ایام نوروز مشغول به خدمت خواهند بود، اما بیش از ۱۵۰ هزار نفر به صورت تمام وقت به هموطنان و مسافران نوروزی ارائه خدمت خواهند کرد.

وی بیان کرد: بیش ۹۵ درصد از سامانه رصد سرعت در جاده‌ها که در ایام نوروز به کار گرفته می‌شود به دست متخصصان داخلی طراحی و برخی تجهیزات از خارج از کشور خریداری شده است.

انتهای پیام/

اگر مشکل نقاط حادثه خیز حل شود، تعداد کشته‌های تصادفات به شدت کاهش می‌یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.