سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۲۵ درصد از نیات واقفین خیر اندیش زنجانی به حوزه سلامت

معاون بهره وری اقتصادی و موقوفات بقاع متبرکه زنجان از اختصاص ۲۵ درصد از نیات واقفین خیر اندیش این شهر به حوزه سلامت خبر داد.

قاسملو معاون بهره وری اقتصادی و موقوفات بقاع متبرکه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار ،گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان با اشاره به اینکه بیش از هزارو ۸۰۰ موقوفه در استان موجود است گفت: ۲۵ درصد از نیات واقفین خیر اندیش زنجانی به حوزه سلامت اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه یکی از این خیرین و واقفین نیک اندیش مرحوم محمد یوسف هوشمند است که منزل خود را در سال ۶۷ وقف امور خیریه کرده است افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان در سال ۹۳ در راستای احیاء و بهروری از موقوفات، اقدام به تخریب منزل این مرحوم نموده و ساختمانی ۵ طبقه با زیر بنای یک هزار و ۱۵۰ متر برای خدمات رسانی به نیازمندان در حوزه سلامت احداث نمود.

معاون بهره وری اقتصادی و موقوفات بقاع متبرکه استان زنجان گفت: این موقوفه ماهیانه ۱۵ میلیون تومان درآمد دارد که این رقم حاصل نیت واقف خیر اندیش زنجانی است که این مبلغ نیز در پایان برای دارو و درمان افراد بی بضاعت هزینه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این ساختمان پزشکان متخصص به صورت رایگان به نیازمندان و خانواده‌های شهدا خدمات رسانی می‌کنند.

قاسملو با بیان اینکه از سال ۹۲ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در صدد بوده که موقوفات خود را نسبت به وضع موجود ارتقاء دهد ادامه داد: در همین راستا تمام موقوفاتی که از قدیم ثبت وضبط شده اند، بدون هیچ گونه عوایدی نیاز سنجی انجام می‌شوند.

وی در ادامه گفت: در راستای نیاز سنجی‌هایی که در استان در حوزه درمانی، عمرانی صورت گرفته است برای رفع نیاز‌های مردم خدمات رسانی می‌شود.


انتهای پیام / ک


نیت خیر یک واقف زنجانی دوای دردمندان شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.