سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استیلی:بازی‌های سختی داریم و یک تیم فقط از گروه صعود می‌کند / سایپا و استقلال بازیکن نداده اند

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت:اردوی قبلی را لغو کردیم. ۲۰ روز به بازی‌ها مانده و باید بازیکنان را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در حاشیه نخستین تمرین بازیکنان تیم امید در جمع خبرنگاران بیان کرد: این آخرین اردوی ما است و یک اردو پیش از آن را به دلیل اینکه تیم‌ها نمی‌توانستند به خاطر فشردگی بازی‌ها، بازیکنان‌شان را در اختیار ما قرار دهند، لغو کردیم. ۲۰ روز به بازی‌ها مانده و باید بازیکنان را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

او افزود: بعضی از بازیکنان‌مان در باشگاه‌هایشان بازی می‌کنند و خیلی از آن‌ها بازی نمی‌کنند. امیدواریم در اردوی ۲۰ روزه، شرایط جسمانی بازیکنان بهبود پیدا کند و هم شرایط تاکتیکی آن‌ها بهتر شود. مربی بدنساز ما از کرواسی به جمع ما اضافه می‌شود؛ و بازی‌های سختی داریم و یک تیم فقط از گروه صعود می‌کند که کار سختی داریم.

استیلی ادامه داد: الان در صدد هستم تا با رئیس مجموعه آزادی صحبت کنم تا به امید خدا اگر بتوانیم زمین ورزشگاه آزادی را بگیریم. چند روز پیش زمین دستگردی را به همراه کرانچار دیدیم که شرایط مطلوبی نداشت و امیدوارم حداقل برای بازی‌های خودمان در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. در این وقت از سال، شرایط بیشتر زمین‌ها خوب نیست و ما صحبتی که دیروز در فدراسیون فوتبال داشتیم و اتاق مان را در پک تحویل گرفتیم، قول دادند که زمین شماره دو کمپ را به ما بدهند، اما آن‌ها گفتند یک هفته تا ۱۰ روز دیگر این زمین در اختیار تیم ملی امید قرار می‌گیرد.

سایپا و استقلال بازیکنانشان را در اختیار ما قرار نداده اند

مدیر تیم ملی فوتبال امید در مورد غیبت بازیکنان سایپا گفت: در حال حاضر فقط سایپا و استقلال بازیکنانشان را در اختیار ما قرار نداده اند. استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ حضور دارد و فقط قائدی به این خاطر که جز ۱۸ نفر استقلال نبوده در اردوی تیم‌ملی امید حضور دارد. به استقلال نامه زدیم که پس از بازگشت از قطر بازیکنان را در اختیار تیم‌ملی امید قرار دهد. در صحبتی که شفر با کرانچار داشت، روی ۲ بازیکن تاکید داشت که نورافکن و صیادمنش بودند. متاسفانه صیادمنش آسیب دیده است و ما می‌خواستیم که او به اردوی ما بیاید تا با کمک پزشکان تیم‌ملی بزرگسالان، مداوای او را در پک و ایفمارک پیگیری کنیم.

او خاطرنشان کرد: باشگاه سایپا یک نامه به ما داده که نمی‌تواند بازیکنانش را بدهد و ما هم یک نامه به آن‌ها فرستادیم و خواهش کردیم که بازیکنانشان را در اختیار تیم‌ملی امید قرار دهند، در غیر اینصورت بازیکنانی که نیامدند به کمیته انضباطی می‌روند و نمی‌توانند برای باشگاه سایپا بازی کنند. این مشکلی را حل نمی‌کند، چون بازیکن آسیب می‌بیند. خواهشی که از باشگاه سایپا و علی دایی دارم این است که آن‌ها هم مانند تیم‌های دیگر به خاطر منافع ملی، بازیکنان را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند.

بحث منافع ملی است و تیم‌ملی امید هم تیم این کشور است

استیلی درباره ادعای فتاحی اظهار کرد: در آن زمان که برنامه را مشخص می‌کردند، من هم نیامده بودم. سعید فتاحی در جلسه‌ای که ایران به عنوان میزبان بازی‌ها انتخاب شد، حضور داشتند. وقتی ما در فروردین به میدان می‌رویم به طور قطع نیاز به اردو داریم. در برنامه‌ای هم که برای نیم‌فصل دوم در نظر گرفته شد، تیم‌ملی امید دیده نشد و شاید فتاحی ما را فراموش کرده بود. اتفاقی است که رخ می‌دهد و راحت می‌توانند بگویند فراموش کردند. ما در اردیبهشت و خرداد بازی ملی نداشتیم و لیگ می‌توانست در آن زمان برگزار شود، چون در حال حاضر بحث، بحث منافع ملی است و تیم‌ملی امید هم تیم این کشور است. بازیکنان ۴ سال پیش تیم‌ملی امید در تیم‌هایشان بازی می‌کردند، اما الان شاید ۲۰ درصد بازیکنان در تیم‌هایشان به میدان بروند.  

او گفت: بازیکنان خیلی تلاش می‌کنند و در تورنمنت قبل که در قطر برگزار شد، به قهرمانی رسیدیم و عملکرد خوبی داشتیم. امیدوار به صعود هستیم و فدراسیون فوتبال برای نخستین بار در بازی‌های آسیا آینده‌نگری کردند و تیم جوانی را راهی بازی‌ها کرد. در گذشته تیمی به بازی‌های آسیایی می‌رفت که در مقدماتی المپیک نمی‌توانستند بازی کنند، اما الان بازی‌های تدارکاتی و بین‌المللی خوبی داشتیم که اشتباهاتشان مشخص شود. برای مقدماتی المپیک، اطلاعی از تیم‌های ترکمنستان و یمن نداریم و فیلمی از بازی‌های آن‌ها نیست.

سخت‌ترین بازی ما مقابل عراق در ورزشگاه آزادی است

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در مورد صحبت‌های فتاحی مبنی بر برگزاری بازی‌های لیگ در تاریخ ۶ و ۷ فروردین خاطرنشان کرد: نمی‌دانم آقای فتاحی اطلاع دارد که ششم فروردین بازی حساسی مقابل عراق داریم یا نه. دیروز صحبتی شد که انگار برگزاری بازی‌ها در عید قبول نشده است و امیدوارم با حمایت هواداران و صداوسیما بتوانیم در ورزشگاه آزادی عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم به دور بعد صعود کنیم. سخت‌ترین بازی ما مقابل عراق در ورزشگاه آزادی است و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

استیلی در پایان درباره نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای استقلال و پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و اولین بازی اهمیت زیادی دارد. بازی پرسپولیس در تهران است و حمایت هواداران کمک می‌کند. تیم استقلال هم در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته و در بخش دفاع و حمله خوب بوده است. همچنین برای دوست عزیزم منصوریان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواند نتایج خوبی به همراه ذوب‌آهن در آسیا کسب کند.


بیشتر بخوانید:

تک بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی/ نورافکن و آذری محروم نمی‌شوند

خواسته ما تعطیلی لیگ است/ اردوی تیم ملی امید با حضور تمامی نفرات انجام می‌شود

محل تمرین تیم ملی فوتبال امید مشخص شد

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران با ویتنام و اردن قطعی نیست


انتهای پیام/

اظهارات حمید استیلی درباره تیم ملی فوتبال امید ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.