مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تصریح کرد: باتوجه به تلاشهای صورت گرفته در ساخت تونل طولانی و سازههای کلان در برجسته سازی این دستاوردها موفقیت چندانی نداشتهایم.
وی افزود: شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به عنوان شرکتی پیشرو با اعتماد مدیران و وزیر نیرو در حال ورود به مرحله نوینی از فعالیت خود است که در آن علاوه بر انجام پروژههای عظیم داخلی در پی صدور تکنولوژی و انجام فعالیتهایی در زمینه آب و برق در کشورهای همسایه است.
مرادی ادامه داد: با وجود اقدامات رسانهای در این شرکت، خود را بی نیاز از رسانههای تاثیرگذار به خصوص در وزارت نیرو نمیدانیم و باید در این زمینه با استفاده از ایدهپردازی رسانهای و مشورت از صاحبنظران فعالیت مناسبی در این بخش داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران اظهار کرد: امیدوارم تعامل وزارت نیرو با رسانه بیشتر شود تا ضمن اطلاع رسانی به مردم، اقدامات نیروهای خدوم وزارت نیرو انعکاس مناسبی داشته باشد.
وی اظهار کرد: رسانهها و شبکههای اجتماعی تبدیل کردن جهان به دهکده و بازار پیام را محقق ساختند و ضمن ایجاد فضایی دیگر در پی وسعت بخشیدن به جهان مجازی و سبقت از دنیای واقعی هستند.
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با اشاره به نقش رسانهها در هدایت جریان تصمیم گیری بیان کرد: انتشار اخبار، گزارش و تولید محتوا در رسانههای جمعی میتواند ضمن افزایش آگاهی، میتواند در تصمیمات در سطح مدیران تاثیرگذار باشد که عمده اثرات آن در بخشهای فرهنگی و اجتماعی به وضوح مشاهده میشود.
در این مراسم از کتاب دریاچه ارومیه با موضوع سابقه تاریخی از ابتدای حمایت تا میزان پایین آمدن آب نسبت به سطح دریا و شناسایی زیست بوم گیاهی و حیوانی آن مورد بررسی قرار گرفته است.
انتهای پیام/