سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ باغ شهری به نام هیچ ارگانی در استان زنجان مجوز ندارد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت:با صراحت می‌گویم در استان زنجان هیچ باغ شهری به نام هیچ ارگانی مجوز ندارد و نخواهد داشت و مردم نباید با حرف دلالان فریب بخورند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،به نقل از روابط عمومی دادگستری،حجت الاسلام و المسلمین مظفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان در همایش مشاورین املاک که در راستای اجرای قانون پیش فروش ساختمان در سالن همایش دادگستری زنجان برگزار شد گفت: اکثر اصناف در هر صنفی انسان‌های دیندار، مومن، عادل و ماخوذ به حیا هستند، ولی در هر قشر و صنفی افرادی وجود دارند که عملکرد قشر دیگر را زیر سوال می‌برند، در یک جامعه اسلامی نباید چنین افرادی وجود داشته باشند.

مظفری افزود: در همه جلسات در خصوص باغ شهر‌ها تذکر داده ایم و بیش از ۱۰ سال است که به غیر قانونی بودن آن‌ها تاکید می‌کنیم و در اینجا هم با صراحت می‌گویم در استان زنجان هیچ باغ شهری به نام هیچ ارگانی مجوز ندارد و نخواهد داشت. مردم نباید با حرف دلالان فریب بخورند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن مهم برشمردن آب‌های زیر زمینی اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد عده‌ای نسبت به حفر و استفاده غیر مجاز از اب‌های زیر زمینی اقدام نمایند و شرکت آب منطقه‌ای مکلف به پر نمودن چاه‌های غیر مجاز می‌باشد که این کار در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری ادامه داد: وقتی یک بنگاه معاملاتی املاک مجوز فعالیت اخذ کرده است یعنی حکومت آن بنگاه را بعنوان امین خود معرفی کرده است پس امین حکومت باید همه جوانب را در نظر بگیرد و به کار و فعالیت خود خیانت راه ندهد.

وی با بیان سوالاتی از قبیل: انجام جرم چه آثاری دارد؟ آثار وضعی جرم چیست؟ یادآور شد: اثر وضعی جرم همان است که نتیجه بعضی از کارهایمان را در همین دنیا خواهیم دید یعنی هر کاری در این دنیا انجام دهیم خداوند کیفر برخی از آن‌ها را در این دنیا خواهد داد پس لازم است ضمن مراقبت از اعمال و رفتار خود سبب رضایت باری تعالی شویم.
 
انتهای پیام/ن
 
 

هیچ باغ شهری به نام هیچ ارگانی در استان زنجان مجوز ندارد و نخواهد داشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.