سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیینی برای مهربانی با شهر

آیین مهربانی با شهر هفته پایانی اسفند ماه جاری در محمودآباد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد، گفت: در آستانه سال نو و با هدف پاکسازی سواحل و پارک‌ها و خیابان‌ها و محلات و به منظور آماده سازی شهر با هدف جلب رضایت شهروندان و مسافران نوروزی آئین مهربانی با شهر در محمودآباد برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آئین در روز چهارشنبه ۲۲ اسفند با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و آموزش و پرورش و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه زیست محیطی در سواحل و پارک‌های شهر محمودآباد برگزار میگردد.

محتاطی گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو عموم شهروندان اقدام به خانه تکانی می‌نماید و اغلب پاکسازی سواحل و پارک‌ها از ذهن‌ها فراموش می‌شد که این همایش با هدف پاکسازی سواحل و پارک‌ها و خیابان‌ها و محلات برای میزبانی از مسافران نوروزی و همچنین تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی کشور و بمنظور مشارکت دهی شهروندان در حوزه محیط زیست به اجرا در خواهد آمد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد گفت: در این همایش ۱۰ نقطه ساحلی شهر محمودآباد در خیابان‌های آزادی و معلم به طول دو کیلومتر و سه پارک شهری طاهباز و ملت و پارک شهرداری با حضور دانش آموزان و عموم شهروندان پاکسازی میگردد.

انتهای پیام/ک
 


پاکسازی شهر برای استقبال از مهمانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.