سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ نوعروس درمنطقه سیستان توسط خیر تهرانی جهیزیه دریافت کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰ نوعروس نیازمند و زیر پوشش این نهاد در مناطق سیستان از سوی یک خیر تهرانی جهیزیه به مبلغ ۲۱۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهدی میرامامی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این جهیزیه شامل یخچال، فرش، جاروبرقی، پنکه، سرویس قابلمه، اتو، کتری و قوری بوده است.

وی ادامه داد: این خیر نیکوکار با حمایت ۱۰۰ یتیم استان سیستان و بلوچستان ماهانه ۵۰ هزار تومان به حساب آنان واریز می‌کند و همچنین در بازدید از مناطق سیستان، روستا‌ها و خانواده‌های بی‌سرپرست و ایتام در رابطه با سهم آورده مددجویان فاقد مسکن به ۱۰۰ نفر به ارزش هر نفر چهار میلیون تومان کمک کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با قدردانی از حضور خیران و کمک‌های این عزیزان به افراد نیازمند گفت: مایه افتخار است که حامیان، خیران و نیکوکاران با همراهی، پشتیبانی و نگاه بلند به بهترین بندگان خداوند، معامله‌ای با خداوند دارند.

وی تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده با خیران استان تهران و با توجه به شرایط اقتصادی و بار سنگین برآوردن نیاز‌ها بر دوش خانواده‌های قشر ضعیف جامعه و نیازمند وظیفه خود می‌دانیم با تمام توان و افتخار از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

امامی همچنین از همه مردم نیکوکار که به نوعی تمکن مالی دارند درخواست کرد تا به نیازمندان سیستان و بلوچستان کمک کنند.

وی افزود: مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان می‌توانند به منظور خدمت‌رسانی بهتر و آسان به نیازمندان کمک‎های نقدی خود را از طریق سامانه آنی پرداخت الکترونیکی #۰۵۴*۸۸۷۷*، تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷۷، نصب اپلیکیشن سکه با دانلود از کافه بازار و مراجعه به قسمت نیکوکاری و کمیته امداد، شماره حساب ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ نزد بانک ملی پرداخت کنند.

انتهای پیام/گ

۳۰ نوعروس درمنطقه سیستان توسط خیر تهرانی جهیزیه دریافت کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.