سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاتالان ها با یک کروات در پایتخت اسپانیا تاجگذاری کردند

نقش ایوان راکیتیچ در چهارمین پیروزی تیم بارسلونا در بازی ال کلاسیکو نباید نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه گاردین، پس از اینکه بارسلونا با تک گل ایوان راکیتیچ مقابل رئال مادرید به برتری رسید، آبی اناری‌ها برای چهارمین بار موفق شدند در بازی ال کلاسیکو از سد رئال مادرید رقیب سنتی خود بگذرند.

از نظر هواداران فوتبال اسپانیا، نقش راکیتیچ همیشه در بازی‌های بارسا نادیده گرفته می‌شود، اما این اتفاق نباید بیافتد چون بیشتر وی نقش کنترل و پخش توپ را بر عهده دارد. در بازی دیشب وی همچنین نشان داد هنوز در روز‌های اوج خود باقی مانده و ارنستو والورده سرمربی بارسلونا می‌تواند روی وی حساب باز کند.

بارسلونا در بازی قبلی خود مقابل رئال مادرید در چارچوب رقابت‌های کوپا دل ری به برتری ۳ بر صفر رسید و عملا با دومین برد  متوالی خود این بار در لالیگا ، رئال مادرید را تحقیر کرد.

با این حال ارنستو والورده معتقد بود: بازی دیشب بسیار خوب دنبال شد، اما خوب نیست بارسلونا نتیجه گرایی کند. نتیجه بازی تنها با یک گل رقم خورد که بنظر من خوب نبود. به حدی بارسلونا چند وقت اخیر درخشان بازی کرده است و اختلاف را با رقیب سنتی خود، رئال مادرید به ۱۲ امتیاز ارتقا داده که برد‌های یک بر صفر به چشم هواداران و سرمربی آبی اناری‌ها راضی کننده نیست.


بیشتر بخوانید:

رئال مادرید ۰ - بارسلونا ۱/ ناکامی کهکشانی‌ها مقابل رقیب سنتی تکمیل شد

خلاصه بازی بارسلونا و رئال مادرید در ۱۱ اسفند ۹۷ + فیلم

لاتزیو ۳ - رم ۰/ عقاب‌ها پایتخت را به رنگ آبی درآوردند


انتهای پیام/

پیروزی بارسا در ال کلاسیکو با کمک راکیتیچ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.