سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان؛

۱۱۰میلیارد ریال برای تجهیز و نگهداری فرستنده های نهاوند هزینه شده است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: در چند سال اخیر بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال برای تجهیز و نگهداری فرستنده های تلویزیونی و رادیویی نهاوند هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی دهقان نیری،مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: سیستم پخش دیجیتال نهاوند از بهمن سال ۹۱ شروع به کار کرد و در حال حاضر ۲۲ ایستگاه کوچک و بزرگ  فرستنده رادیویی و تلویزیونی در روستا و شهرهای نهاوند با صرف هزینه بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال سیگنال های تلویزیونی و رادیویی را به منازل مردم می رسانند.

وی افزود: مهمترین ایستگاه رادیویی و تلویزیونی نهاوند تپه ابوذر است که نزدیک به ۲۰۰هزار نفر را زیر پوشش خود دارد و تاکنون برای تجهیز، نگهداری و سیستم دیجیتال و اپلینک زمینی آن حدود ۷۰  میلیارد ریال هزینه شده و با  ۳نیروی اپراتور شیفتی به صورت ۲۴ ساعته به مردم نهاوند خدمات رسانی می کنند.

دهقان نیری افزود: در شهرستان نهاوند پوشش ۹۹ درصدی شبکه های رادیویی و تلویزیونی را داریم و در صورت تامین اعتبار با تکمیل و تجهیزات ۵ ایستگاه روستایی پوشش دریافت شبکه های تلویزیونی و رادیویی در نهاوند به ۱۰۰درصد می رسد.

وی ادامه داد: نهاوند یکی از شهرستانهای بزرگ استان همدان است که دارای سابقه دیرینه ای در تاریخ اسلام و انقلاب دارد که باید در برنامه سازی توجه ویژه ای به آن شود .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان عنوان کرد: از ابتدای سال تا کنون دو مستند فاخر گاماسا و آن ۶ نفر در نهاوند رونمایی و دو مستند دیگر به نام های در غربت العماره و پیرغلام عشق از شبکه استانی همدان و شبکه های سراسری پخش شده اند و روزانه نیز اخبار  رویدادهای نهاوند پخش می شود.

وی گفت: اگر مسئولان شهرستانهای استان توجه ویژه ای داشته باشند می توانند در یک پیوست رسانه ای هر روز با تجهیزات و امکانات خوب و با تولید برنامه های شهرستان خودشان حداقل روزی ۱ ساعت در شبکه استانی به معرفی جاذبه ها و توانمندی خود بپردازند.

دهقان نیری افزود: ما شرایط را برای انجام این برنامه آماده کرده ایم و مسئولان و مدیران شهرستانها نیز باید با خرید تجهیزات لازم زمینه شکوفایی استعداد های جوان در برنامه سازی تلویزیونی را محیا کنند.

انتهای پیام/ س

۱۱۰میلیارد ریال هزینه برای تجهیز و نگهداری فرستنده های نهاوند

 

برچسب ها: صدا و سیما ، تلویزیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.