سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلال‌احمر به ۲۳۰۸ حادثه دیده در فارس

معاون هلال احمر فارس گفت: در پی بارش برف در نقاط شمالی استان دو هزار و ۳۰۸ نفر توسط ۲۱ تیم امدادی امدادرسانی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی خوبیار معاون هلال احمر فارس گفت: در دو روز گذشته امدادگران این جمعیت به ۲۳۰۸ حادثه دیده، خدمات امدادی ارائه کرده‌اند.

وی افزود: از کل ۲۳۰۸ حادثه دیده، ۲۳۸۳ نفر در برف و کولاک، ۲۲ نفر در جاده، ۲ نفر حضوری و یک نفر هم در شهر از خدمات امدادی هلال احمر فارس بهره‌مند شده اند.

خوبیار با بیان اینکه در این مدت امدادگران هلال احمر فارس به ۱۵ مورد حادثه گزارش شده، امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۵ مورد از حوادث دو روز گذشته جاده‌ای، یک مورد شهری و یک مورد مناسبتی بوده و از مجموع این حوادث، ۶ مورد برف و کولاک و ۲ مورد در قالب خدمات حضوری بوده است.

وی با بیان اینکه در مجموع این حوادث ۱۳ تن نجات یافتند، گفت: ۵ نفر از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شده و ۸ نفر نیز خدمات را سرپایی دریافت کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: ۲۱ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به این حوادث اعزام و ۷۸ نفر روز نیروی عملیاتی و ۱۱ دستگاه آمبولانس در همین راستا به کارگیری شده بود.

خوبیار با بیان اینکه در این مدت به ۵ هزار و ۵۰۷ تماس از سوی مرکز کنترل عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس پاسخ داده شده است، گفت: مدت زمان پاسخ داده شده توسط اپراتور‌های ۱۱۲ در این مدت ۲۰ ساعت و ۱۰ دقیقه بوده است.
انتهای پیام/م

نجات ۱۳ تن توسط جمعیت هلال احمر فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.