سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای یازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان

جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان با حضور ۱۲ استان بر گزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی درویش، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه گفت: یازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان با حضور استان‌های اصفهان، فارس، مرکزی، همدان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، هرمزگان، بوشهر، کهگلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و خوزستان برگزار شد.

وی افزود: گروه‌های نمایشی در امیدیه به همت انجمن نمایش با تولید آثار فاخر و تلاش برای اجرای عمومی این آثار و حضور در جشنواره‌های کشوری در سال ۹۷ گام‌های استواری برداشت.

درویش بیان داشت: نمایش سرزمین درخت‌های سبز کاری از هنرمند خوش ذوق شهرستان، مرتضی امینی‌پور و هنرمندان پرتوان شهرستان بود که در این جشنواره موفق به کسب عناوین برتر شد و رتبه برتر نویسندگی و رتبه اول و برگزیده کارگردانی به مرتضی امینی‌پور نویسنده و کارگردان این نمایش تعلق گرفت.

گفتنی است: از جمله مقام‌های نمایش سرزمین درخت‌های سبز از شهرستان امیدیه می‌توان به رتبه برگزیده در بخش طراحی صحنه به مرتضی امینی‌پور، رتبه برتر موسیقی به محمد طهماسبی برای آهنگسازی این نمایش، رتبه سوم بازیگری مرد به عدی مولیان و رتبه اول بازیگری زن به ساناز امامی برای بازی در این نمایش اشاره کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.