سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین دوره مسابقات بازی ریاضی منطقه‌ای در قوچان

این مسابقات با حضور ۳۲ تیم از دانشجویان و دانش اموزان در ۹ مرحله به مدت دو روز به رقابت پرداختند.

 مهدی نیکنام مدیر پژوهشی فناوری دانشگاه صنعتی قوچان  به خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  گفت: مسابقات بازی ریاضی از جمله بازی‌هایی است که می‌تواند در زندگی روزمره کاربرد داشته باشد و در عین سادگی، ارتباط زیادی با مفاهیم ریاضی دارد و با به چالش کشیدن ذهن افراد و درگیر کردن ذهن آن‌ها با مسائل، باعث پویا ماندن ذهن افراد می‌شود.

وی افزود: به همین منظور دومین دوره مسابقات منطقه‌ای بازی ریاضی با هدف علاقه‌مند کردن افراد مختلف جامعه به ریاضیات توسط بازی و سرگرمی و آشنا ساختن آن‌ها با کاربرد‌های ریاضیات در زندگی روزمره، در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار گردید.

مدیر پژوهشی فناوری دانشگاه صنعتی قوچان  گفت : از آنجایی که مسابقات به صورت تیمی برگزار می‌شود زمینه بسیار خوبی برای تمرین کار گروهی در شرایط سخت را برای افراد به وجود می‌آورد.

نیکنام افزود: این مسابقات با حضور ۳۲ تیم از دانشجویان و دانش آموزان در ۹ مرحله و طی ۲ روز برگزار شد که در پایان تیم‌های دبیرستان شهید بهشتی دوره دوم قوچان مقام اول و دو تیم از دبیرستان فرزانگان دوره دوم قوچان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در کنار برگزاری مراحل اصلی مسابقات، رقابتی تحت عنوان بازی جانبی برای نفراتی که از دور مسابقات حذف شده اند برگزار گردید که تیم دانشگاه بجنورد موفق به کسب مقام اول و دبیرستان شهید بهشتی دوره دوم موفق به کسب مقام دوم شدند
 
انتهای پیام//ح.خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.