سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت ۲۶ سال تلاش کانون‌های مساجد کردستان

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت ۲۶ سال تلاش و خدمت کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با ۱۶ اسفند در سنندج برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامل گلباغی مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان گفت:  در حال حاضر بالغ بر ۲ هزار مسجد در سطح استان وجود دارد که قریب به ۵۷۰ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد شهری و روستایی استان فعالیت می‌کنند.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های مساجد کردستان بر احیای کارکرد‌های مساجد در کانون‌ها تاکید کرد و افزود: کانون‌های مساجد پایگاه‌های مردمی و پتانسیلی بالا در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و احیای کارکرد‌های مساجد است.

وی کانون‌های مساجد را یکی از ظرفیت‌های قوی و جنبه‌های ماندگار در حوزه فرهنگ و هنری دانست و اظهار داشت: تلاش برای تقویت و احیای ارزش‌های معنوی و ترویج اسلام ناب محمدی از کارکرد‌های مجموعه کانون‌های مساجد است.

گلباغی در ادامه با تشریح برنامه‌های گرامیداشت ۱۸ اسفند اذعان کرد: اهدای کتاب در سطح کانون‌های مساجد شهری و روستایی استان، افتتاح ۱۰ کانون فرهنگی و هنری، دیدار کارکنان و اعضای کانون‌های مساجد استان با نماینده، ولی فقیه در کردستان، تجلیل از منادیان چهل سال فعالیت در حوزه هنر، برگزاری برنامه‌های متنوع در کانون‌های مساجد شهرستان‌های بیجار و قروه، تجلیل از نفرات برتر سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان از جمله عناوین برنامه‌های پیش بینی شده گرامیداشت ۱۸ اسفند در کردستان است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان خاطر نشان کرد: تبیین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون ها، ارائه گزارش عملکرد به مردم و مسئولان، تکریم و تقدیر از فعالان فرهنگی مساجد، معرفی اصول و سیاست‌های ستاد عالی کانون‌های مساجد از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ۱۸ اسفند است.

انتهای پیام/ع

ویژه برنامه گرامیداشت ۲۶ سال تلاش کانون های مساجد کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.