سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون خدمات شهری شهردار تهران خبر داد

بهره‌برداری از ۵ بازار میوه و تره بار تا قبل از پایان سال/ ۶۰ ون به خودرو‌های برقی بهشت زهرا (س) اضافه می‌شود

یزدانی گفت: میادین میوه و تره بار در ۴ روز آخر سال تا ساعت ۹ شب به شهروندان خدمات می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهردار تهران در نشست خبری که امروز (شنبه ۱۱ اسفند ماه) به مناسبت فرا رسیدن سال جدید در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: ما در ۲ محور طرح استقبال از نوروز را برگزار می‌کنیم.

یزدانی با بیان اینکه یک بخش مختص به نوروز و بخش دیگر اقدامات ویژه در ایام نوروز است، گفت: ۷۴ اقدام ویژه در ایام نوروز از ۱۵ اسفند ماه تا یک فروردین انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار تهران با بیان اینکه در حوزه بوستان‌ها اقداماتی را در بوستان‌های شهر انجام خواهیم داد، تصریح کرد: در برخی از بوستان‌ها، مجری مناطق شهرداری و در برخی دیگر هم سازمان خدمات شهری است.

وی با بیان اینکه طرح ۱۲۵۰ هکتاری جنگل‌کاری در جنوب رشته کوه البرز انجام خواهد شد، گفت: تا روز ۷ فروردین ماه طرح کاشت ۱۱۰۰ اصله درخت در خیابان ولیعصر (عج) به اتمام می‌رسد.

معاون خدمات شهری شهردار تهران با بیان اینکه در ۲۲ منطقه شهرداری و حاشیه بزگراه‌ها ۵۰۰ طرح نوروزی اجرا می‌شود، گفت: علاوه بر این ۲۰۰ نهال در منازل شهروندان و به درخواست آن‌ها کاشته شده و در ۹ بوستان منتخب نیز سفره ۷ سین اجرا می‌شود و ۵ بازار میوه و تره بار تا قبل از سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

یزدانی با بیان اینکه از ۲۵ تا ۲۹ اسفند میادین تره بار تا ۹ شب خدمات می‌دهند، گفت: علاوه بر این تره بار در ۱۵ بوستان بزرگ مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه در روز اول نوروز آیین عطر افشانی و غبار روبی قبور شهدا در بهشت زهرا (س) انجام می‌شود، تصریح کرد: به منظور سهولت تردد در بهشت زهرا (س) علاوه بر خودرو برقی، ۶۰ ون هم به این ناوگان اضافه شده تا مردم را از مترو به داخل بهشت زهرا (س) منتقل کنند.


بیشتر بخوانید: میادین میوه و تره بار با اجرای «طرح ویژه تخفیفات» به استقبال نوروز می‌روند


یزدانی افزود: طی هماهنگی با پلیس راهور یک مرکز کنترل در بهشت زهرا (س) ایجاد شده تا ترافیک خیابان‌های آن محدوده را کنترل کند.

وی افزود: در ۴ شنبه آخر سال از نردبان‌های شهرداری رونمایی می‌شود و همچنین ۳۰ تیم عملیاتی در بهشت زهرا (س) مستقر می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: در روز‌های آخر سال حجم زباله بالا می‌رود، اما امسال، چون اقداماتی در حوزه تفکیک زباله انجام دادیم، نسبت به سال گذشته کاهش حجم زباله داشتیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.