سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طاهری: لیگ هندبال با حساسیت بالایی برگزار شد

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: سطح مسابقات لیگ امسال پائین نبود و بازی‌ها با حساسیت خاصی پیگیری شد.

محسن طاهری سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قهرمانی این تیم در سی و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور گفت: سطح مسابقات لیگ امسال متوسط رو به بالا بود و با توجه به شرایطی خاصی که وجود دارد بیشتر بازیکنان علاقمند هستند لژیونر شوند و همین مسئله روی سطح مسابقات لیگ تاثیر گذاشته است.

او افزود: امیدوارم لیگ سال آینده دست خوش تغییراتی شود و بازیکنان در لیگ خودمان بازی کنند و به پویایی و رشد آن کمک کنند. لیگ قدرتمند می‌تواند به تیم ملی کمک کند. تیم ملی سال آینده مسابقات مهمی را پیش رو دارد.

طاهری ادامه داد: سطح مسابقات لیگ امسال پائین نبود و بازی‌ها با حساسیت خاصی پیگیری می‌شد و نتایج بسیار نزدیک بود. به طور مثال در بازی هفته پایانی اگر تیم ما مقابل نیروی زمینی کازرون شکست می‌خورد، این تیم به عنوان سومی لیگ می‌رسید، اما پیروزی ما در این بازی باعث شد تا فرزا بام دهدشت به راحتی جای این تیم را بگیرد و سوم شود. همین مسئله نشان دهنده نزدیکی تیم‌ها به یکدیگر بود.

او در پاسخ به این سوال که تیم سپاهان امسال از چند ملی پوش بهره می‌برد عنوان داشت: تیم ما امسال ۲ ملی پوش و یک ملی پوش سابق را در اختیار داشت و علاوه بر این بازیکنان جوان و باانگیزه خوبی داشتیم که به ما کمک زیادی کردند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در پاسخ به این سوال که چه میزان از دستمزد اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم پرداخت شده است گفت: خوشبختانه شرایط خوبی وجود داشت و باشگاه به خوبی از ما حمایت کرد و تاکنون ۷۰ درصد دستمزد‌ها را پرداخت کرده است. شاید دستمزد برخی کم بود، اما باشگاه به همه تعهداتش عمل کرده است.

طاهری درباره حضور سپاهان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا بیان داشت: ما توانستیم با قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر هندبال سهمیه این رقابت‌ها را کسب کنیم، اما حالا باید دید سیاست مدیران و مسئولان باشگاه برای حضور در این مسابقات چیست.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص کیفیت داوری در سی و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور گفت: مشکلات داوری همیشه وجود دارد، اما من بار‌ها گفته ام که تیم داوری که در زمین حاضر می‌شود باید همواره کم‌ترین اشتباه را داشته باشد و اگر هم اشتباهی رخ می‌دهد سهوی باشد نه عمدی. به طور مثال زمانی که یک اشتباه سهوی رخ می‌دهد و داور قبول دارد که آن اشتباه را انجام داده است باعث می‌شود تا مربی هم آن مسئله را فراموش کند.

او درپایان افزود: البته ما تصاویری از اشتباه داوری در یک مسابقه دیدیم که خیلی راحت نمی‌شد گفت که آن اشتباهات سهوی است، اما امیدوارم سهوی بوده باشد. نکته مهمی که در این میان وجود دارد آن است که داوری خوب می‌تواند به سطح مسابقات و حتی رشد آن کمک کند.


بیشتر بخوانید:

زمان اعلام اسامی نامزد های فدراسیون هندبال مشخص شد

رجبی: مستنداتی درباره استفاده از سلاح سرد ندارم/ لژیونرهایمان را تا اردیبهشت در اختیار نداریم

رجبی: نامه تایید صلاحیت کاندیدا‌های ریاست فدراسیون هندبال نیامده است

سپاهان قهرمان لیگ برتر هندبال شد


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم هندبال سپاهان درباره وضعیت این تیم 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.