سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهنمای خرید/

چگونه یک لباس مناسب برای تنیس بخرم؟

تنیس هم مانند بسیاری از ورزش‌ها لباس خاص خود را دارد؛ اگر شما قصد خرید لباس تنیس را دارید، این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تنیس هم مانند بسیاری از ورزش‌ها لباس خاص خود را دارد؛ اگر شما هم اهل این ورزش هستید و یا قصد خرید لباس تنیس را دارید قبل از آن این مقاله را مطالعه کنید تا بهترین خرید ممکن را داشته باشید. 
 

سابقه تاریخی لباس تنیس چیست؟

لباسِ تنیس از زمان پیدایش آن تغییرات بسیاری کرده است. اوایل قرن بیستم پیراهن و شلوار لباس متداول ورزش تنیس بوده است. این روزها ورزشکاران این رشته با توجه به شرایط جوی روزهایی که مسابقات برگزار می شنود لباس‌های خود را انتخاب می کنند. بهتر است ورزشکار قبل از توجه به مد به کاربردی بودن لباس خود توجه کند.

مهمترین اولویت بازیکنان تنیس تهیه یک لباس راحت و خنک است که در هنگام فعالیت ورزشی عرق نکرده و دمای بدن خود را کنترل کنند. در اینجا به نکات مهم خواهیم پرداخت.

۱- لباس تنیس مردانه

تی شرت مردانه یا پولوشرت مردانه
شورت مردانه
کلاه
مچ بند و هد بند
جوراب و کفش

نکته ای که در مورد لباس بالاتنه و پایین تنه مدنظر قرار دهید این است که حتما قابلیت انتقال هوا میان بدن و پیراهن و یا شورت شما وجود داشته باشد. تی شرت و شلوار تمام نخی اصلا برای این ورزش مناسب نیست چرا که بعد از فعالیت ورزشی زیاد خیس شده و به بدن شما خواهد چسبید؛ امروزه در دنیا برترین تنیسورها از لباس‌هایی استفاده می‌کنند که از تکنولوژی نانو ساخته شده و ضد عرق هستند.

رنگ لباس تنیس در بسیاری از تورنمنت‌های معتبر همچنان سفید است، بنابراین از این رنگ برای مسابقات استفاده کنید.

۲- لباس تنیس زنانه

تاپ یا تی شرت زنانه
شورت، دامن و یا لباس سرهمی
کلاه
مچ بند و هدبند
جوراب و کفش

نکته ای که در مورد لباس بالاتنه و پایین تنه مدنظر قرار دهید این است که حتما قابلیت انتقال هوا میان بدن و پیراهن و یا شورت شما وجود داشته باشد. تاپ زنانه و شلوار تمام نخی اصلا برای این ورزش مناسب نیست چرا که بعد از فعالیت ورزشی زیاد خیس شده و به بدن شما خواهد چسبید؛ امروزه تنیسورهای خانم از لباس‌هایی استفاده می‌کنند که از تکنولوژی نانو ساخته شده و ضد عرق هستند.

رنگ لباس تنیس در بسیاری از تورنمنت‌های معتبر همچنان سفید است، بنابراین از این رنگ برای مسابقات استفاده کنید.

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.