سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوراللهی: مدیریت قول داده تا مشکلات برطرف شود/ بازی با پاختاکور برای پرسپولیس مهم است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت قول داده مشکلاتی مانند زمین تمرین را حل کند تا تمرینات بهتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیمش درباره شرایط زمین بیان کرد: شرایط زمین تمرین ما خوب نیست. پرسپولیس روی زمین بازی می‌کند و نیازمند زمین تمرین خوب است. باز در آسیا شرایط بهتر است و زمین بازی‌ها کیفیت خوبی دارد. مدیریت قول داده مشکلاتی مانند زمین تمرین را حل کند تا تمرینات بهتری داشته باشیم. این موضوع باعث می‌شود که عملکرد بهتری داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

او در مورد فشار بازی‌های لیگ برتر و بازی با سپیدرود افزود: فکر کنم در بازی مقابل سپیدرود از دوبی و جام ملت‌ها رسیدیم و چون تیم هافبک دفاعی نداشت به برانکو زنگ زدم و گفتم که اگر بخواهد می‌توانم کمک کند. خستگی زیادی داشتم با وجود ۴۴ روز اردو توانستیم بازی کنم و خدا را شکر موفق بودیم. در جام حذفی هم خدا را شکر به نیمه نهایی رسیدیم و امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم چون در حال حاضر مصدومان زیادی داریم.

نوراللهی ادامه داد: بازی با پاختاکور برای پرسپولیس مهم است و باتوجه به این که گروه سختی با حضور السد و الاهلی داریم به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و تمرکزمان را روی این بازی می‌گذاریم.

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: پارسال به فینال آسیا رفتیم اما مشکلات زیادی مانند کمبود بازیکن داشتیم. امسال هم مثل پارسال می‌خواهیم در آسیا موفق باشیم که نیازمند همدلی و همکاری بازیکنان، کادرفنی و هواداران است. امیدوارم بتوانیم در مقابل پاختاکور موفق باشیم.


بیشتر بخوانید: 

دروازه بان اصلی پرسپولیس در آسیا مشخص شد

پرسپولیس بدون محروم در آسیا/ کامیابی نیا و مصلح به پاختاکور می‌رسند

برانکو: هواداران یار دوازدهم من هستند/ متاسفم که نیمکت ما به سمت داور بازی نرفت


انتهای پیام/

اظهارات احمدنوراللهی درباره شرایط پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.