سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرکت ادامه دار تور بین المللی کرمان در سال های آتی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از حرکت ادامه دار تور بین المللی کرمان در سال های آتی پویا تر از قبل خبرداد.

محمدتقی امیری خراسانی،مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه ی مرحله ی نخست تور بین المللی دوچرخه سورای ولایت کرمان که از ابتدای محور هفت باغ آغاز شد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: خداوند را سپاسگزاریم در اسفند جاری دومین دوره‌ی تور بین المللی دوچرخه سواری بعد از وقفه‌ای ۱۰ ساله، به لطف خداوند، زحمات خود مجموعه هیئت دوچرخه سواری، فدراسیون، استانداری و همه دستگاه‌های مرتبط آغاز شد.

وی با اعلام اینکه این تور به نام کرمان است و در سال‌های آتی نیز ادامه دارد، افزود: امسال با توجه به برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان سال خاصی برای کرمان بود بر همین اساس این تور در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان برگزار شد.

امیری خراسانی یکی از نکات مثبت این تور را برگزاری مسابقات در رده‌ی سنی جوانان عنوان و ابراز امیدواری کرد: شاهد افتخارآفرینی این جوانان آینده دار ورزش دوچرخه سواری در مسابقات برون مرزی باشیم.

وی با بیان اینکه این تور در ۴ مرحله انجام می‌شود، تصریح کرد: هر مرحله با نام، یاد و خاطر یکی از شهدای ورزشکار برگزار می‌شود.

امیری خراسانی با اعلام اینکه ممکن است برگزاری این تور لحظاتی باعث ایجاد وقفه در عبور مرور شود، ضمن عذرخواهی از همشهریان یادآور شد: این کار باعث شور و نشاط اجتماعی و قهرمان پروری ورزشکاران دیار کریمان خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از حضور ۵ کشور خارجی در این تور خبر داد و گفت: تیم‌هایی از کشور‌های عراق، پاکستان، اردن، آذربایجان، یمن در کنار استان‌های سراسر کشور در این تور بین المللی حضور دارند.

امیری خراسانی پیش بینی کرد: برای سال‌های بعد شاهد حضور کشور‌هایی با تراز بالاتر باشم و این محک خوبی برای ورزشکاران ماست.

وی ایران را جزو نامداران رشته‌ی دوچرخه سواری دانست و افزود: کرمان نیز قطب ورزش دوچرخه سورای کشور است که امیدواریم به روز‌های پویای گذشته اش برگردد.

امیری خراسانی تصریح کرد: نخستین قهرمان بازی‌های آسیایی، علی زنگی آبادی، افتخار دیار کریمان است که نخستین مدال طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان تور بین المللی دوچرخه سورای ولایت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.