سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کانون بازنشستگان ارتش کل کشور خبرداد؛

پیشنهاد همسان سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان نیروهای مسلح به مجلس

رئیس کانون بازنشستگان ارتش کل کشور گفت: پیشنهاد همسان سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان نیروهای مسلح به مجلس شورای اسلامی انجام شده و این طرح در دست پیگیری برای تصویب است.

امیر سرتیپ دوم علی محبی راد رئیس کانون بازنشستگان ارتش کل کشور در سمنان در حاشیه گردهمایی بازنشستگان ارتش استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: از طرف دولت و مجلس شورای اسلامی مشکلات معیشتی بازنشستگان نیرو‌های مسلح در دست پیگیری است و از طرفی وزیر دفاع نیز این موضوع را در کمیسیون‌های اجتماعی و مشترک مجلس در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه قانون مدیریت خدمات کشوری ۱۱ سال است که ناقص اجرا می‌شود افزود: پیشنهاد همسان سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح به صورتی که هر بازنشسته حداقل ۸۵ درصد از حقوق کارمند را دریافت کند به مجلس شورای اسلامی انجام شده و در بررسی برای گنجاندن در بودجه ۹۸ بوده و امیدواریم که در سال جدید تصویب شود.

سرهنگ علیرضا پازیکی رئیس کانون بازنشستگان ارتش در استان سمنان  در این مراسم با بیان اینکه امروز اصلی‌ترین مشکل بازنشستگان مشکلات معیشی و نا برابری حقوق است گفت: با توجه به افزایش تورم در جامعه نیاز است این موضوع توسط دولت و مجلس هر چه زودتر پیگیری شود.

وی با اشاره به ارسال پیشنهاد همسان سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان به مجلس شورای اسلامی افزود: نابرابری حقوق بازنشستگان و کارمندان موضوعی قابل حل است که با رفع این مشکل بسیاری از مشکلات بازنشستگان نیرو‌های مسلح حل می‌شود.

انتهای پیام / گ

گردهمایی بازنشستگان ارتش استان سمنان برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
سلام بنده در سال نودوشش بازنشسته نیروهای مسلح هستم که متاسفانه تا الان که سال نودوهشت است پاداش سی سال خدمت نگرفته ام شما را به خدا فکری به حال روز ما بکنید گرفتار شدیم نیاز به این پول داریم با داشتن سه تا فرزند بزرگ یک دانشجو دوتا دختر دبیرستانی وخودم هم مریض هستم به فریادم برسید لطفا منعکس کنید صدای ما هیچ کس نمی شنود