سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافقت شورای امنیت ملی برای بازگشایی مرز خسروی

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به موافقت شورای امنیت ملی برای بازگشایی مرز خسروی گفت : این شرط لازم است، اما کافی نیست و برای بازگشایی مرز خسروی جهت تردد کاروان های زیارتی، طرف عراقی هم باید اعلام آمادگی کند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر تردد در مرز خسروی برای بازرگانان برقرار است، گفت : پیگیری ها برای بازگشایی مرز خسروی جهت تردد کاروان های زیارتی است که سازمان حج و زیارت تردد زوار از این مرز را منوط به موافقت شورای امنیت ملی کرده بود.

وی گفت : خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته شورای امنیت ملی سرانجام با تردد زوار از این مرز موافقت و این تصمیم خود را به وزارت کشور اعلام کرد و از آنجا نیز به سازمان حج و زیارت ابلاغ شده است.

الهی تبار تصریح کرد: در حال حاضر با کسب این مجوز، سازمان حج و زیارت باید با طرف عراقی خود رایزنی کرده تا بتواند شرایط تردد زوار از این مرز را فراهم کند.

وی گفت: موافقت شورای امنیت ملی برای تردد زوار از مرز خسروی شرط لازم است، اما کافی نیست و برای تردد زوار از این مرز نیازمند اعلام آمادگی طرف عراقی هم هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به قابلیت های بالای مرز خسروی، گفت: این مرز بین المللی کوتاهترین مسیر برای تردد زوار به سمت عتبات عالیات است و امیدواریم با اعلام آمادگی طرف عراقی بتوانیم تردد کاروان های زیارتی از این مرز را در ایام مختلف سال شاهد باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

پیگیری برای بازگشایی مرز خسروی جهت تردد کاروان های زیارتی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.