سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل؛

آمادگی ۱۲۰ مدرسه برای استقبال از مسافران نوروزی در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۲۰ مدرسه با هزار و ۲۰۰ کلاس درس برای استقبال از مسافران نوروزی اردبیل مهیا شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل صبح امروز در دیدار با مسئولان مراکز فرهنگی و رفاهی آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: سال گذشته استان اردبیل از حیث تعداد پذیرش مهمانان نوروزی بعد از خراسان رضوی در رتبه دوم قرار گرفت و این موضوع از ظرفیت و بسترهای مناسب مراکز رفاهی نوروزی استان خبر می‌دهد.

وی ضرورت آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به نزدیک شدن آغاز سفرهای نوروزی می‌بایست تمامی برنامه‌های لازم برای ارتقای کیفیت پذیرایی از مهمانان و فراهم آوردن بسترهای خدمات‌دهی مناسب مهیا شود.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: در سال جاری به میزان پنج هزار میلیارد ریال برای خرید تجهیزات جدید رفاهی آموزش و پرورش هزینه شده تا کمبودهای تجهیزاتی مورد نیاز در ارائه خدمات برطرف شود.

ناصری گفت: ۱۲۰ مدرسه با هزار و ۲۰۰ کلاس درس برای استقبال از مسافران نوروزی اردبیل مهیا شده اند.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به برگزاری همه ساله طرح پاکسازی محیط‌های برون شهری از زباله، پیش از آغاز سفرهای نوروزی، آموزش و پرورش استان آماده هرگونه همکاری در این خصوص است.

انتهای پیام/ع

آمادگی مراکز رفاهی آموزش و پرورش برای استقبال از مسافران نوروزی

 

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.