سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سکاندار مدیریت اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه مشخص شد

فاطمه رضوان‌مدنی سکان مدیریت اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه را برعهده گرفت.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آئین تکریم امید قادری، مدیر‌کل سابق بهزیستی استان کرمانشاه و معارفه فاطمه رضوان‌مدنی به عنوان مدیرکل جدید، هم اکنون با حضور قبادی‌دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور، نفریه مدیرکل دفتر عملکرد و بازرسی سازمان بهزیستی کشور، نمایندگان مجلس و مسؤولان استان در محل سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در حال برگزاری است.

امید قادری، مدیر‌کل سابق بهزیستی استان کرمانشاه گفت : سازمان بهزیستی از قبل از تولد تا سالمندی در خدمت مردم است.

قادری ضمن تشکر از محسنی‌بندپی، افزود: وی طی یک‌سال زلزله استان، هشت بار از مناطق زلزله‌زده بازدید کردند و به ما اختیار تام خدمات‌رسانی داده بودند.

وی با بیان اینکه هر آنچه که در مدت ۳۱ ماه خدمت خود در بهزیستیانجام داده‌ام جز با همراهی و همدلی سایر همکاران امکان‌پذیر نبوده است، گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی وظیفه بوده و بابت کمبود‌ها پوزش می‌خوام.

ساماندهی ۴۷۰ کودک کار، کاهش چشمگیر آمار خودکشی، کودک‌آزاری و همسر آزاری در استان از جمله خدمات قابل ذکر قادری در دوران خدمت بوده که در این مراسم به آن اشاره کرد.

مدیر‌کل سابق بهزیستی استان کرمانشاه اضافه کرد: در حوزه پیشگیری، مراکز شبانه‌روزی و ... از نظر زیرساخت‌ها در استان در حال تکمیل است.

مدیرکل سابق بهزیستی در ادامه با اشاره به زلزله سال گذشته، گفت: بالغ بر ۸ هزار معلول جدید شناسایی شده، در این مدت نخستین مرکز ضایعه نخاعی، نخستین مرکز بلع و دهان غرب کشور، خانه معلولان ذهنی و مراکز بین‌راهی بیماران روانی در استان تاسیس شد.

وی با اشاره به تخریب ۲ هزار و ۴۰۰ منزل مسکونی تخریب شده مددجویان در مناطق زلزله‌زده، گفت: در حوزه مسکن و اشتغال خدمات چشمگیری در استان شده و طی یک‌سال گذشته سازمان بهزیستی به اندازه کل کشور در حوزه ساخت و بازسازی مسکن مددجویان خدمات‌رسانی شده است .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری آیین تودیع و معارفه رئیس بهزیستی کرمانشاه

 

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.