سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل نیمی از کاروان های حج تمتع ۹۸

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: تاکنون ثبت نام نیمی از کاروان های تمتع تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  نوفرستی مدیرکل حج و زیارت استان گفت: ثبت نام اولیه واجدین شرایط  از روز گذشته ۱۰ اسفند آغاز شده است و  نیمی از کاروان های تمتع تکمیل شده است.

وی افزود: زائران برای ثبت نام اولیه به سامانه http://reserve.haj.ir و http://tamatoreserve.haj.ir یا به صورت حضوری به دفاتر زیارتی مراجعه و یکی از کاروان‌های شهرستان محل سکونت خود را انتخاب کنند.

نوفرستی ادامه داد: پس از ثبت نام باید حداکثر تا ۷۲ ساعت به همراه مدارکی از جمله اصل قبض ودیعه گذاری اولیه، اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحه‌های آن، اصل و کپی کارت ملی یا شماره تایید شده آن به مدیر کاروان مراجعه کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان بیان کرد: در صورت تکمیل نشدن ظرفیت کاروان‌ها تا تاریخ ۱۵ اسفندماه از دارندگان قبوض ودیعه گذاری از تاریخ یک اسفندماه ۸۵ تا ۱۵ اسفندماه ۸۵ که قبلا در سامانه http://reserve.haj.ir با تکمیل و بروز رسانی اطلاعات خود کد رهگیری دریافت کرده اند، ثبت نام خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان هزینه ثبت نام برای کاروان‌ها را از ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بنا بر درجه کاروان اعلام کرد و گفت: برای تسهیل امر ثبت نام، هزینه سفر در دو قسط  از زائران دریافت خواهد شد.

وی همچنین به سفر به عتبات و عالیات  نوروزی اشاره کرد و بیان کرد: تاکنون هزار و ۴۰۰ نفر برای عتبات نوروزی ثبت نام کرده اند.

نوفرستی با بیان اینکه  زائران از ۲۴ اسفند ماه تا ۹ فروردین  به عتبات سفر می کنند اظهار کرد: نسبت به سال گذشته کاهشی نداشته است.

انتهای پیام / ط آ

آغاز ثبت نام حج تمتع ۹۸

برچسب ها: حج وزیارت ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.