سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین زمان بهره برداری از پل‌های راه آهن و امیرکبیر شهر کرمان

استاندار کرمان گفت: در صورت پرداخت ۱۳۰ میلیارد تومان، از فروردین ماه سال آینده،پل راه آهن تا ۱۵ آذر و پل امیر کبیر تا ۱۵ تیرماه سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، محمد جواد فدائی، استاندار کرمان در نشست بررسی پروژه‌های شهری با بیان اینکه دستگاه‌ها باید موارد قانونی را بر اساس دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌ها دنبال کنند، گفت: هر جایی که به قانون عمل کرده و احترام بگذاریم کار‌ها بهتر پیش می‌رود.

وی بر اجرایی و عملی کردن صورت جلسات تاکید کرد و افزود: اگر قرار باشد برخی از پروژه‌های شهری در سال ۱۴۰۰ افتتاح شود، پروژه‌های دیگری را جایگزین این پروژه‌ها می‌کنیم تا مردم بتوانند زودتر و سریع‌تر از این خدمات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مردم درباره طولانی شدن اجرای پروژه‌های شهری و مشکلاتی که برای آن‌ها ایجاد شده حرف حساب می‌زنند و باید تلاش شود تا این پروژه‌ها با حفظ کیفیت ساخت، در اسرع وقت افتتاح شوند.

همچنین مقرر شد با پیگیری‌های استانداری کرمان به هر میزان که مقدور باشد از مازاد درآمد مالیات استان در سال جاری به این پروژه هااختصاص یابد

شهردار کرمان نیز با اشاره به تاکید استاندار کرمان بر اجرای پروژه‌های شهری و اجرای این پروژه‌ها بر اساس برنامه زمانبندی، تاکید کرد: افزایش قیمت‌ها و پرداخت ماهیانه دو میلیارد تومان، هزینه‌ها را پوشش نمی‌دهد.

سید مهران عالم زاده ادامه داد: عدم تعیین تکلیف صورت وضعیت و تاخیرات، عدم تعیین تکلیف کارخانه و معارضانی که در پروژه‌های امیر کبیر و هوانیروز وجود دارد، از مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه‌های شهری به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: شهرداری کرمان همکاری لاز م. برای اجرای پروژه‌های شهری را وظیفه خود می‌داند.


انتهای پیام/ی

لزوم اتمام سریع پروژه های شهری کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.