سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش فروش بلیط‌ های سفر‌های نوروزی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت:پیش فروش بلیط های سفر‌های نوروزی از فردا آغاز می‌ شود.

گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: با توجه به جابجایی سالانه حدود ۲ میلیون نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در استان و به دنبال آن ارائه خدمات مطلوب به مسافران بر اساس شیوه نامه و برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته که متأثر از تجربیات سنوات گذشته است اقداماتی در جهت رضایتمندی استفاده کنندگان از ناوگان عمومی مسافری در سطح استان به مورد اجرا قرار داده خواهد شد.

وی افزود: ساعت فعالیت دفاتر فروش بلیط از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ است و مسافران می‌توانند با برنامه ریزی قبلی نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند لذا جهت تسهیل تأمین بلیط شرایط پیش فروش اینترنتی از دوازدهم اسفند علاوه بر فروش حضوری فراهم شده است. هم استانی‌ها می توانند جهت تأمین بلیط به صورت پیش فروش اینترنتی از طریق سایت‌های www.payaneha.com، www.payaneh.ir، www.sk-bus.ir  اقدام نمایند.

گرجی گفت:علاوه بر فروش بلیط به صورت اینترنتی، پیش فروش حضوری از طریق دفاتر فروش بلیط در سطح شهر – دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر شرکت‌های مسافری انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: بر اساس دستور العمل ستاد نوروزی ۹۸ ابلاغی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، طرح نوروزی سال ۹۸ از ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ به مدت ۲۲ روز به صورت رسمی در سطح کشور و استان اجرا خواهد شد.

وی گفت: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت احتمالی را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ و یا تلفن‌های اداره کل به شماره‌های ۳۲۳۴۲۱۳۷ تا ۳۹ اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

جابجایی سالانه حدود ۲ میلیون نفر توسط ناوگان عمومی استان

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.