سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی به ۶۴۰ نفر در سیل استان کرمان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۱۲ روستای سیل زده در مناطق جنوبی استان خبر داد و گفت: امدادرسانی به این مناطق همچنان ادامه دارد.

محمد حیدری پورمعاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: بارش‌های اخیر در جنوب و شرق استان باعث وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های ارزوئیه، کهنوج، رودبار جنوب و ریگان شده است.

حیدری پوربا اشاره به اینکه ۱۲۸ خانوار گرفتار سیل و آب گرفتگی شدند، بیان کرد: ۴۶ نیروی امدادی و پرسنل در قالب ۹ تیم در امر امدادرسانی به حادثه دیدگان در روز گذشته حضور یافتند.

وی گفت: تا کنون به شهر و روستا‌های چیل آباد، سالاری، عشایر قاسمی، عشایر منظری، تهمینه، شهرک بندکو، کهنوج امدادرسانی شده است و در روستا‌های علی آباد ۸۰۰ متری، همت آباد چاه ملک، توکل آباد، کارگاه جهاد، پل توکل آباد در شهرستان ریگان و رودبار جنوب امداد رسانی ادامه دارد.

وی با اشاره به کارگیری ۹ خودروی امدادی و نجات در این عملیات ها گفت: تا کنون نایلون، اقلام زیستی و گرمایشی در بین خانوار‌های دچار حادثه توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

تا کنون به ۶۴۰ نفر حادثه دیده در ۱۲ شهر و روستا در مناطق جنوب استان امداد رسانی شده است.
انتهای پیام/ی

امداد رسانی به سیل زدگان کرمانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.