سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری در آستانه نوروز ۹۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از تعطیلی اجرای تمامی طرح‌های عمرانی این استان در آستانه نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد خدمات سفر‌های نوروزی گفت: تمامی طرح‌های عمرانی این استان در آستانه نوروز ۹۸ تعطیل می‌شود.

وی افزود: این تعطیلی بمنظور افزایش خدمات رسانی به مسافران داخلی و خارجی ورودی به استان، از ۲۰ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی خواهد بود.

نظری، از دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر‌های نوروزی چهارمحال و بختیاری خواست؛ برای برگزاری برنامه اسنقبال از بهار در آخرین آدینه امسال برنامه ریزی کنند.

وی گفت: در این برنامه، تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های چهارمحال و بختیاری و نقاط ورودی شهر‌ها در روز جمعه ۲۴ اسفند جاری پاکسازی، مناسب سازی و ساماندهی خواهد شد.

نظری ادامه داد: تمامی فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری موظفند تا برنامه‌های فرهنگی، هنری و آئینی برای استقبال از مسافران داخلی و خارجی ورودی به استان در نوروز، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر‌های نوروزی برنامه ریزی و همکاری برای برپایی نوروزگاه‌ها و کمپ‌های گردشگری را در دستور کار قرار دهند.

نظری اظهار داشت: نظارت و رعایت بهداشت، کنترل قیمت و عرضه به موقع محصولات و کالا‌های اساسی مردم مورد توجه اعضای ستاد خدمات سفر‌های نوروزی باشد.

وی همچنین گفت: تمامی اصناف به ویژه نانوایی‌ها و تأمین کنندگان کالا‌های اساسی مردم باید در تعطیلات نوروزی ۹۸ شیفت بندی شوند و کشیک‌های خود را به فرمانداری شهرستان مربوطه اعلام کنند.

انتهای پیام/ش

نشست ستاد خدمات سفر‌های نوروزی

برچسب ها: نوروز 98 ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.