سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح استقبال از مهمانان نوروزی توسط مبلغان حوزه علمیه در نایین

مدیر حوزه علمیه خواهران نایین با اشاره به اینکه عید نوروز بهترین فرصت تبلیغی است گفت: مبلغان حوزه علمیه در روز‌های پایانی سال از مهمانان نوروزی این شهرستان استقبال می‌کنند.

مریم جبلی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فت: طلاب حوزه علمیه، به عنوان مبلغ و خادم افتخاری امامزاده سلطان علی (ع) نایین به فعالیت در این آستان مشغول می‌شوند و از میهمانان نوروزی استقبال می‌کنند.
به گفته وی؛ مبلغان حوزه در این ایام به امر مشاوره، پاسخگویی به سوالات شرعی و تصحیح قرائت نماز خواهند پرداخت.

جبلی با اشاره به اینکه اکثر زائران امامزاده سلطان سید علی در عید نوروز مسافر و غیر بومی هستند گفت: در ایام نوروز یک نفر از طلاب مسئولیت خوش آمدگویی به زائران و امر به معروف کسانی که پوشش مناسب ندارند و وارد حرم مطهری شوند، پرداخته و با توزیع چادر آن‌ها را به داخل رواق هدایت می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران نایین در ادامه گفت: با توجه به اینکه در ایام عید شاهد حضور تعداد زیادی از مسافران هستیم، و احتمال اینکه در صحن مطهر نظافت رعایت نشود، در کنار مبلغان تعدادی از طلاب به عنوان خادم افتخاری به نظافت فضای داخلی صحن و رواق می‌پردازند تا مسافران از فضای با نشاط تری استفاده کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران در پایان گفت: فعالیت مبلغان و خادمان از۲۷اسفندماه شروع و تا۱۶ فروردین همه روزه یک ساعت به اذان مغرب و تا یک ساعت بعد از اذان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ف

مبلغان حوزه علمیه در روز‌های پایانی سال از مهمانان نوروزی استقبال می‌کنند

برچسب ها: نوروز ، حوزه علمیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
خدا خیرشان دهد