سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه‌های اقامتی آموزش و پرورش نایین آماده اسکان مسافران نوروزی است

رئیس آموزش و پرورش نایین گفت: پایگاه‌های اقامتی این شهرستان آماده اسکان ۲۰ هزار میهمانان نوروزی به مدت ۱۶ روز است.

محمد باقر مهدوی نژاد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: هماهنگی‌های لازم برای اسکان مسافرین با دستگاه‌های مربوطه و مدارس شهرستان صورت گرفته و جلساتی با مدیران مدارس برگزار شده که ظرفیت پذیرش 20 هزار نفر مسافر نوروزی در نایین وجود دارد.

وی بیان نمود: تامین امکانات موردنیاز مسافران از دوهفته پیش آغاز شده که ۳۵۰ کلاس در ۴۰ مدرسه از مجموع مدارس نایین، بافران، محمدیه، مزرعه امام، چوپانان وانارک به همراه سالن‌ها نمازخانه‌های آن برای اسکان تا قبل از ۲۵ ام اسفند ماه آماده خواهد شد وهمکاران ما مدارس را ازنظر ایمنی وامکانات بازرسی کرده اند تا نواقص احتمالی آن‌ها را برطرف کنند.

به گفته رئیس آموزش و پرورش نایین، برای مشخص شدن اماکن اسکان تعداد زیادی بنر برای نصب در میادین اصلی شهر آماده شده است که قبل از سال جدید آن را برای رفاه مسافران نصب خواهیم نمود.

مهدوی نژاد افزود: با توجه به فرم‌های نظر سنجی که مسافرین در سال‌های گذشته، شاهد رضایت بالای ۹۰ درصد از آن‌ها درسال‌ها گذشته بودیم که این رضایتمندی نشان از سعی و تلاش حدود ۱۰۰ نفراز همکاران ما دراین مجموعه وبه خصوص خدمتگزاران مدارس است که تعطیلات خود را دراین ایام به مسافرین محترم اختصاص داده اند.

وی درپایان از تمام مردم ایران وسایر تقاط دیگر دعوت کرد تا درایام عید باستانی نوروز از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری نایین دیدن کنند.

انتهای پیام/ف

اسکان مسافران نوروزی در پایگاه‌های اقامتی آموزش و پرورش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.